اقبال عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:با برنامه ریزی و تدوین سند جامع گردشگری زمینه ورود گردشگران به استان فراهم شده است.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری بین دو استان صنعتی اصفهان و خوزستان قرار دارد و می تواند بخش عمده ای از گردشگران این دو استان را پوشش دهد.
به گفته وی،گردشگران خارجی که برای دیدن آثار تاریخی به اصفهان سفر می کنند می توانند از جاذبه های طبیعی چهارمحال و بختیاری در نزدیکترین نقطه به اصفهان دیدن کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به گرمای هوا در جنوب ایران در طول سال گفت:از سوی دیگر وجود هوا پاک و طبعیت بکر استان نیز فرصت لازم برای ورود گردشگران خوزستانی را به چهارمحال و بختیاری فراهم کرده است.
به گفته وی،با توسعه راه ها و هموار شدن مسیرهای منتهی به استان، اکنون چهارمحال و بختیاری می تواند یکی از قطب های مهم گردشگری طبیعی در فلات مرکزی ایران باشد.
وی فرهنگ و اصالت مردم چهارمحال و بختیاری را بی نظیر عنوان کرد و گفت:مردم استان از دیرباز مهمان نواز بوده اند و این فرهنگ زمینه جذب گردشگران را در نوروز و طول سال فراهم کرده است. استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص زمینه سازی امنیت مسافران در استان نیز گفت:امنیت گردشگران در سطح جاده ها و مراکز تفریحی و گردشگری به خوبی از سوی پلیس فراهم شده است.
به گفته وی، در نهایت این خود مردم هستند که با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی یک گفتمان سلامت محور را در طول سفرهای نوروزی رقم می زنند.
به گزارش ایرنا، مسافران نوروزی از همان ساعات ابتدای سال 97 به سمت مسیرهای چهارمحال و بختیاری در حرکت هستند و ساعات نخست سال بیش از 12هزار مسافر وارد این استان شدند.
سال گذشته در تعطیلات نوروزی بیش از یک میلیون مسافر در جاده های چهارمحال و بختیاری تردد کردند که تعدادی از این مسافران در محل های اقامتی نوروزی اسکان یافتند.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.