به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز سه شنبه در نشست بررسی جذب اعتبارات اسناد خزانه چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: پس از بلوکه شدن این اعتبارات، مدیران کل دستگاه های اجرایی مربوطه در استان باید تا اردی بهشت سال آینده نسبت به جذب بقیه اسناد خزانه اقدام کنند در غیر اینصورت اعتبار مربوطه جابجا و به دستگاه اجرایی دیگری اختصاص می یابد.
وی تصریح کرد: در صورت جذب به موقع اعتبارات اسناد خزانه، 50 درصد اعتبار بلوکه شده آزاد و به همان دستگاه اختصاص داده می شود.
عباسی یادآور شد: هر کدام از مدیران کل که نتوانند اسناد خزانه خود را جذب کنند باید در این زمینه پاسخگو باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در صورت نبود توضیح و توجیه قابل قبول در این زمینه کوتاهی مدیرکل مربوطه به مسئول ملی مرتبط اعلام می شود.
وی گفت: مدیران کل دستگاه های اجرایی موفق در جذب 100 درصدی اعتبارات اسناد خزانه از سوی مسئولان ارشد چهارمحال و بختیاری و مدیر مربوطه در سطح ملی تشویق خواهد شد.
عباسی تاکید کرد: تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند اعتبارات را در طول سال مالی جذب و از موکول کردن آن به ماه های پایانی سال خودداری کنند.
وی افزود: به محض ابلاغ اعتبار نسبت به انتخاب پیمانکار و آغاز عملیات اجرایی پروژه ها اقدام شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مدیران کلی که 100 درصد اعتبارات اسناد خزانه خود را جذب کرده اند تشویق خواهند شد.
وی یادآور شد: جذب منابع اعتباری از محل ها و ردیف های مختلف ملی و استانی ضرورت دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سال جاری 370 هزار میلیارد ریال اعتبارات اسناد خزانه در کشور پیش بینی شد که سهم این استان 6 هزار و 290 میلیارد ریال مصوب شده است.
تهمتن عبداللهی اظهار کرد: از این مبلغ دو هزار و 660 میلیارد ریال برابر 41 درصد تخصیص یافته، یکهزار و 30 میلیارد ریال آن جذب گردیده و یکهزار و 630 جذب نشده است.
به گزارش ایرنا، اﺳﻨﺎد ﺧﺰاﻧﻪ ﺑﺮای ﺗﺄﻣﻴﻦ ﻣﺎﻟﻲ دوﻟﺖ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻣﻲ ﺷﻮد، اﻳﻦ اﺳﻨﺎد در ﻣﻘﺎﻳسه ﺑـﺎ ﺳﺎﻳﺮ اﺑﺰارﻫﺎی ﺑﺎزار ﭘﻮل از درﺟﻪ ﻧﻘﺪﺷﻮﻧﺪﮔﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮی ﺑﺮﺧﻮردارﻧﺪ، زﻳـﺮا ﺳﺮﻳﻊ ﺗـﺮ از ﺳﺎﻳﺮ اﺑﺰارﻫﺎ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ ﻣﻲﺷﻮﻧﺪ. اﺳﻨﺎد ﺧﺰاﻧﻪ ﺑﺪون رﻳﺴﻚ ﻫﺴـﺘﻨﺪ،
2097/7362
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.