به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ قاسم جعفریان با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در خصوص چهارشنبه آخرسال گفت: مدیریت هیجان و ابراز احساسات جوانان نیاز به رویکرد اغنائی گفتمان و آموزش قوانین و رفتارسازی دارد.

وی با اشاره به ایام و مناسبت های پیش رو و لزوم پیشگیری از آسیب های اجتماعی چهارشنبه آخر سال با تاکید بر مسئول سازی بین سازمان های مرتبط، گفت: نیروی انتظامی به عنوان سازمان محوری در این موضوع با جلب مشارکت مردم و افزایش همکاری و همدلی نهادها می توان قدم های موثری در جهت پیشگیری از وقایع ناگوار و آسیبهای این ایام بردارد.

این مقام انتظامی افزایش سهم رویکرد جامعه محوری پلیس را یک فرصت مغتنم برشمرد و بیان داشت: پلیس با استفاده از ظرفیت موثر رسانه ها به ویژه صدا و سیما با کمترین هزینه می تواند با تلفیق هنر و تصویر مردم را با خطرات ناشی از مواد محترقه و آتش زا، عواقب جبران ناپذیر آن و همچنین سرانجام تلخ بی توجهی به توصیه و هشدارها آشنا کند.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان افزود: شادی معقول و منطقی چهارشنبه آخر سال در سایه رعایت قانون محقق می شود از این رو پلیس به هیچ وجه مخالف شادی و نشاط مردم نیست و تنها در نظر دارد بر حسب وظیفه ذاتی خود از حوادث ناشی از شادمانی کاذب و حرکات خطرآفرین پیشگیری کند.

سرهنگ جعفریان در خاتمه با اشاره به برنامه های متنوع پلیس استان در انجام ماموریت های پیش رو تاکید کرد: اگرچه اقدامات پیشگیرانه و فرهنگ سازی در خصوص عاری نمودن چهاشنبه آخر سال از هرگونه آسیب و خطر برای اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان از اولویت های پلیس استان است لیکن چنانچه معدود افراد هنجارشکن در این ایام قصد بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه را داشته باشند با اقدامات قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 873050
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.