محمد میرزایی روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره افزود: این جشنواره با حضور 250 نفر از معلولان هنرمند در حوزه تئاتر از استان های تهران، اصفهان، قم، البرز، مرکزی و چهارمحال وبختیاری از 12 تا 15 اسفندماه سال جاری برگزار می شود.
وی گفت: 123 اثر از 6 استان کشور به دبیرخانه جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان در شهرکرد ارسال که پس از 2 مرحله بازبینی و بازخوانی آثار 20 اثر برتر نمایشنامه انتخاب شده است.
وی بیان کرد: 5 اثر برتر از استان چهارمحال وبختیاری در جشنواره تئاتر منطقه ای معلولان به نمایش در خواهد آمد.
وی اظهار کرد: در زمان برگزاری جشنواره 8 داور ملی بهترین های بازیگری، موسیقی، کارگردانی، تهیه کنندگی، و نمایشنامه نویسی را از بین آثار برتر انتخاب می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار چهارمحال وبختیاری نیز در این آیین با اشاره به فعالیت های سازمان بهزیستی در حوزه های مختلف در راستای رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف از جمله مسکن، اشتغال، آموزش و رفع نیازهای بهداشتی و درمانی افزود: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری یکی از راه های معرفی توانمندیهای این قشر به جامعه و ایجاد نشاط و شادی بین جامعه هدف است.
جعفر مردانی افزود: برگزاری این جشنواره به منظور دستیابی همگان به توانمندیهای معلولان و یافتن زبان مشترک بین معلولان و جامعه از برنامه های به حساب می آید.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 32 هزار معلول در استان چهارمحال وبختیاری شناسایی شده که از این تعداد بیش از 5 هزار معلول مستمری بگیر دائم هستند.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.