سیده فاطمه هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنجمین جشنواره تئاتر معلولان منطقه ای کاسپین از فردا (دوشنبه) با حضور گروه های تئاتر استان های خراسان شمالی، سمنان، گلستان، مازندران و گیلان در مجتمع فرهنگی و آموزشی زیباکنار رشت آغاز می شود.
وی با اشاره به راهیابی 14 اثر به پنجمین جشنواره منطقه ای تئاتر معلولان (کاسپین) در بخش های صحنه ای، خیابانی، کودک و نوجوان در گیلان اظهار کرد: در مجموع یکصد و سه اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از بازخوانی متن ها ، 38 اثر برای بازبینی نمایش انتخاب شد و پس از بازبینی، 14 اثر برای شرکت در جشنواره برگزیده شد.
هاشمی اضافه کرد: زمین زیر پای فرشتگان، عتیقه، کوچول موچول ، سهراب، بچه های زمین سلام، زمین برای دوست داشتن کوچک است، مردم چی می بینند، قلعه غولغولک ها، حنابندان، کارگران مشغول کارند، روباه و خروس، شنل قرمزی، ساز روشن و فرصتی برای یک نفس از عناوین نمایش های راه یافته به این جشنواره است.
مسئول روابط عمومی بهزیستی استان گیلان بیان داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی شامل نمایشنامه نویسی و کارگردانی و شب های موسیقی با اجرای موسیقی توسط خوانندگان مطرح استان و کشور از جمله برنامه های جانبی این جشنواره است.
پنجمین جشنواره تئاتر معلولان منطقه کاسپین (گیلان) تا نهم آذرماه جاری در مجتمع فرهنگی و آموزشی زیباکنار رشت برگزار می شود.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.