به گزارش ایرنا، این کمیته متشکل از خبرگزاری ها و مطبوعات، صدا و سیما، هیات های مذهبی پلیس فتا، دفتر سازمان سراج در استان، ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه، بنیاد شهید و امور ایثارگران، برخی از دستگاه های فرهنگی و سازمان های مردم نهاد در حوزه فضای مجازی با دبیری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در این نشست با تاکید بر ارائه کارهای متفاوت و جذاب در حوزه فضای مجازی برای مقابله با جنگ نرم دشمن اظهار کرد: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین و تبلیغ بیش از پیش آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است و از این رو می توان از فضای مجازی بهره گیری لازم کرد.
حجت الله شیروانی، تاثیرگذاری بر جامعه را از ضرورت های فعالیت های فرهنگی هنری دانست و گفت: باید در پی تاثیرگذاری بر جامعه و به ویژه نسل جوان باشیم و در این میان باید از نظرات کارشناسی متخصصان در فضای مجازی استفاده شود.
وی با بیان اینکه شرایط هنری در استان در وضعیت به نسبت خوبی قرار دارد، تصریح کرد: هنرمندان مستعد و قابلی در استان وجود دارد که می توان از توانمندی ها در راستای تولید محتوای غنی و اثرگذار بهره گرفت.
به گزارش ایرنا، در این نشست اعضای کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی پیشنهادات و راهکاری ها تولید محتوای با موضوع انقلاب اسلامی را ارائه کردند.
29 کمیته ستاد دهه فجر و 9ستاد شهرستانی ویژه برگزاری برنامه های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری فعال شده است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انشتاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.