به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز چهارشنبه در آئین معرفی سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: استفاده از توان نیروی انسانی متخصص در حوزه عمرانی و به ویژه در شهرداری ها باید مورد توجه باشد.
وی افزود: ساماندهی ترافیک، نظم، انضباط و ممیزی املاک از مهمترین نیازهای توسعه شهری در چهارمحال و بختیاری است.
عباسی به اهمیت فعالیت های عمرانی و اقتصادی در بخش های مختلف اشاره و تصریح کرد: تامین منابع مالی، نظارت و جذب بودجه باید درطرح ها و پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآور شد:نظارت بر وظایف کمیسیون ماده 5، طرح های جامع و تفضیلی، مسایل حوزه شهرداری ها و دهیاری ها، شناخت وظایف سازمانی، قوانین دفتر فنی، دفتر امور شهری و شوراها، دفتر امور روستایی و شوراها، ارتباط با کانون مهندسان و نظام مهندسی ساختمان، شناخت منابع مختلف تامین اعتبار، پاکدستی و برخورداری از خانواده ای ارزشمند جزو مهمترین معیارهای انتخاب معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری است.
به گزارش ایرنا، مجید نظری دهکردی از نیروهای متخصص چهارمحال و بختیاری در حوزه عمرانی است که در سال های قبل به عنوان مدیرکل سابق دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری و مدیر نظام فنی و اجرایی و دبیرخانه شورای فنی سازمان برنامه و بودجه استان خدمت کرده است.
پیش از این گودرز امیری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری فعالیت می کرد که هم اینک در پست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان مشغول به خدمت شده است.
چهارمحال و بختیاری دارای 40 شهر و بیش از 800 روستاست و امور زیربنایی و عمرانی بخشی از برنامه های توسعه استان است.
هم اکنون نزدیک به دو هزار طرح عمرانی در دست ساخت در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.