به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب دا ، سید جلیل حسینی افزود: از جمله وظایف خطیر این گروه از عزیزان ارائه خدمات بالینی،آموزشی، هماهنگی، پژوهشی وتوانبخشی به مددجویان می باشدکه تحت لوای منشور اخلاق پرستاری ارائه می گردد.
وی تصریح کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۵۰ نفر پرستار و بهیار هستند که در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان تامین اجتماعی فرخشهر مشغول به خدمت هستند.
حسینی در ادامه به نامگذاری پنجم جمادی الاولی، سالروز ولادت شیرزن صحرای کربلا، زینب کبری (س) به نام روز پرستار از سال های گذشته اشاره داشت و افزود: با توجه به زحمات و وظایف خطیر پرستاران باید قدردان این عزیزان بود و به پرستار و حرفه مقدسّش احترام گذاشت.
سرپرست اداره پرستاری این دانشگاه در ادامه به این فرمایش از مقام معظم رهبری؛ «به نظر من، همه مردم ما و همه کسانی که به سرنوشت بیماران و به سلامت کشور اهمیت می دهند، بایستی به قشر پرستار توجه و محبت و اهمیت نشان بدهند؛ چه مسئولان، چه آحاد مردم» اشاره داشت.
حسینی، ضمن تبریک این روز بزرگ خدمت همه همکاران گرامی، از درگاه خداوند متعال، برای پرستاران عزیز سرافرازی وسربلندی مسئلت نمود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 843727
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.