به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه شهرکرد افزود: دشمنان قصد داشتند به بهانه مشکلات اقتصادی، معیشتی، گرانی و بیکاری، مطالبات به حق مردم را به فتنه بزرگی تبدیل کنند که حضور به موقع مردم مانع از این هدف دشمن شد.
وی ادامه داد: دشمن با شعارهای فریبنده قصد داشت مردم را در ناآرامی های اخیر که با هدف رسیدگی به مشکلات معیشتی بود، با خود همراه کرده و موج سواری کند، اما در این واقعه نکات بسیاری هم برای مسئولان نظام و هم برای دشمنان وجود دارد.
نکونام، بی توجهی به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را از عوامل شکل گیری اعتراض ها برشمرد و گفت: ضروری است تا دولت نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال جوانان، عدالت محوری، مبارزه با فساد و مقابله با واردات بی رویه کالا و قاچاق اهتمام جدی تری به کار گیرد.
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر جدی گرفتن پروژه نفوذ در کشور تصریح کرد: باید قبول کرد که دشمن در کشور نفوذ دارد و با مهره چینی های خود در فتنه اخیر آن را ثابت کرد.
نکونام افزود: همچنین ضروری است تا مسئولان از این پس مدیریت درستی بر فضای مجازی داشته باشند.
نکونام در بخش دیگری از خطبه ها با بی اثر دانستن تحریم های دشمن اظهار کرد: دشمن در فتنه اخیر فهمید که تحریم ها علیه ایران بی اثر است و اگرچه مردم بیشترین آسیب را از این تحریم ها دیده اند اما ذره ای از اعتقاد و پایبندی آنها به نظام کم نشده است.
وی ادامه داد: عربستان و حاکمان بی خرد منطقه نیز که قصد موج سواری بر اتفاقات اخیر را داشتند، ناکام ماندند و همگان فهمیدند مردم پای نظام اسلامی خود ایستاده اند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مردم امروز با اوایل انقلاب متفاوت شده و در فتنه های 40سال اخیر دشمن آب دیده شده اند.
امام جمعه شهرکرد همچنین به قیام خونین مردم قم در 19 دی با هدف محکوم ساختن مقاله توهین آمیز روزنامه کیهان در جسارت به جایگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: شاه با مقابله با قیام مردم انقلاب را به دست خود کلید زد.
نکونام همچنین سالروز شهادت شهید محمدحسن علم الهدی و شهدای هویزه که با عنوان روز دانشجو نامگذاری شده و 21 دی سالروز شهادت احمدی روشن را گرامی داشت.
به گزارش ایرنا، مردم نمازگزار با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» ، «مرگ بر انگلیس» ، «مرگ بر فتنه گر و منافق» بار دیگر سیاست های استکبار جهانی را محکوم و وفاداری خود را به نظام نشان دادند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.