به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والسلمین محمدعلی نکونام روز یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بصیرت رهبری باعث برملا شدن نقشه های شوم دشمنان در فتنه 88 شد.
وی افزود: عقلانیت مقام معظم رهبری در مسائل، روشنگری، بیان و افشای مستدل نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی و تدبیر و قاطعیت رهبری در اداره امور نقش تعیین کننده ای در شکسن فتنه داشت.
نکونام تصریح کرد: حضور به موقع مردم در صحنه به عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی باعث شکست مفتضحانه دشمنان شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هم اینک فراموشی فتنه 88 و حماسه 9 دی از مهمترین برنامه های دشمن به منظور تحمیل نقشه های شوم بعدی است.
وی همچنین با اشاره به توسعه فضای مجازی در جامعه افزود: استفاده از فضای مجازی امروزه علاوه بر ظرفیت های مختلف دارای آسیب جدی در بخش های گوناگون است.
امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کارگروه ویژه ای برای مدیریت فضای مجازی تشکیل دهد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: عدم استفاده از فضای مجازی بایستی براساس تحقیق علمی از سوی مراکز دانشگاهی تهیه و تعریف شود.
اقبال عباسی تاکید کرد: اعتبار لازم به منظور اجرای برنامه های فرهنگی در راستای استفاده مطلوب از فضای مجازی و جلوگیری از رواج آسیب های احتمالی آن باید در اولویت قرار گیرد.
وی افزود: ساماندهی آرامستان ها و امور متوفیات در شهرها بر عهده شهرداران، در روستاهای دارای دهیاری بر عهده دهیاران و در روستاهای بدون دهیاری بر عهده بخشداران است.
در این نشست کلیات سند پیشنهادی جنگ نرم در بخش فضای مجازی به تصویب اعضای شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری رسید.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.