به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری و شورای اداری شهرستان بروجن تاکید کرد: طرح انتقال آب بن – بروجن که از مصوبات سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان بوده است، اجرا می شود و هیچ چیزی مانع اجرای آن نخواهد شد.
وی افزود: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی نمی تواند در روند اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن مشکلی ایجاد کند.
عباسی به برخی سخنان مبنی بر تغییر کارفرمای طرح انتقال آب بن – بروجن اشاره و تصریح کرد: تغییر کارفرما مهم نیست، بلکه اجرای سریع تر و بهره برداری از این طرح در کمترترین زمان ممکن براساس مشخصات فنی تعریف شده در ابتدای پروژه از اهمیت بیشتری برخوردار است.
وی یادآور شد: ارتقای وضعیت راه های ارتباطی و حذف نقاط حادثه خیز از مهمترین نیازهای شهرستان بروجن و از خواسته های جدی مردم این شهرستان محسوب می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: توجه به بخش کشاورزی و تحول در تامین زیرساخت های گردشگری به منظور فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی با هدف سرمایه گذاری در این بخش باید مورد توجه مسئولان مرتبط در چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
وی گفت:توجه به جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا می توان در ارتقاء شاخص های توسعه ای مدیریت شهری و روستایی بخش های مختلف اثر داشته باشد.
عباسی تاکید کرد: راهکارهای افزایش درآمد شهرداری ها و دهیاری ها باید از سوی اعضای توسط شوراهای اسلامی شناسایی و برای اجرایی شدن آن پیش بینی های لازم صورت گیرد.
وی افزود: بار مالی شوراهای اسلامی، شهرداری ها و دهیاری ها به هیچ وجه نباید به دوش دولت بیفتد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در سفرهای شهرستانی باید مشکلات مربوط به توسعه مناطق مختلف استان دسته بندی تا برای رفع آن برنامه ریزی شود.
وی یادآور شد: توزیع فصلی اعتبارات استان در شورای برنامه ریزی و مشخص شدن سهم شهرستان ها به منظور اختصاص به طرح های شهرستانی از مهمترین مزیت های برگزاری شورای برنامه ریزی و توسعه محسوب می شود.
به گزارش ایرنا، با بهره برداری از طرح انتقال آب بن – بروجن افزون بر نیمی از جمعیت چهارمحال و بختیاری برابر 460 هزار نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شود.
استاندار چهارمحال و بختیاری و تعدادی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان و جمعی مسئولان شهرستان بروجن از روند اجرایی برخی طرح های عمرانی این شهرستان دیدن کردند.
بروجن در 60 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده: محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.