به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در تمامی دستگاه های اجرایی استان باید تشکیل و فعال شود.
وی افزود:با تحقق امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی، زمینه جلوگیری از ترویج منکرات و تقویت معروفات در جامعه فراهم می شود.
نکونام تصریح کرد: سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نسبت به ارسال تذکر کتبی به تخلفات و منکرات احتمالی موجود در دستگاه های اجرایی اقدام کند.
وی یادآور شد: توجه به امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه ها و مراکز آموزشی باید به صورت ویژه مورد توجه باشد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: امروز حضور جدی برای بازسازی مناطق زلزله زده غرب کشور و کمک به آسیب دیدگان به عنوان یک معروف مهم محسوب می شود.
وی گفت: اتحاد، وحدت رویه و همدلی برای کمک به همنوعان در شرایط بحرانی بین تمامی اقوام، مذاهب و ادیان از دیگر معروفات مردم ایران است.
نکونام با تبریک نابودی داعش، تاکید کرد: خداوند برای نابودی یک منکر عظیم(داعش) عنایت ویژه ای به جبهه مقاومت داشته است.
وی افزود: فعالیت داعش در قالب یک فساد جهانی شکل گیری شده بود که به لطف خداوند علاوه بر تلاش ها و کم های استکبار جهانی به آنان اما بازهم نابود و جمع آوری شد.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در نیمه نخست امسال 67 درصد برنامه های امر به معروف و نهی از منکر استان اجرایی شده است.
سردار علی محمد اکبری تصریح کرد: به دنبال وقوع زلزله غرب کشور بازسازی 6 روستا با 160 خانوار به سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری سپرده شد.
وی یادآور شد: این روستاها بیش از 90 درصد تخریب شده اند و برای بازسازی آن ها به کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نیاز است.
به گزارش ایرنا، شورای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری اکنون یکی فعال ترین شوراها در سطح کشور است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده:محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.