به گزارش ایرنا، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از مردم استان درخواست کرد کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه مستقر در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد یا محل اقامه نمازهای جمعه ارائه کنند.
همچنین گروه های اجتماعی، هنرمندان، صاحبان صنایع و حرفه ها و صنوف خدماتی نیز برای جمع آوری کمک برای زلزله زدگان کرمانشاه پیشقدم شده اند.
تعدادی از هنرمندان چهارمحال و بختیاری برای جمع آوری کمک های مردمی در روزهای اخیر اقدام فروش آثار هنری خود کرده اند.
احمد ریاحی دهکردی عکاس جوان چهارمحال و بختیاری تابلو عکس های خود با موضوع نجوم و آسمان شب را برای امدادرسانی به زلزله زدگان غرب کشور به حراج گذاشت.
همچنین تعدادی از هنرمندان نیز کمک های خود را به پایگاههای جمع آوری هلال احمر در چهارمحال و بختیاری اهدا کردند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: نخستین محموله مواد غذایی از طرف واحدهای صنعتی و معدنی و تجاری استان برای مناطق زلزله‌زده ارسال شد.
سید نعیم امامی گفت: ارزش این محموله اهدایی 100 میلیون تومان است که محموله‌های بعدی نیز پس از جمع‌آوری ارسال می‌شود.
وی افزود: این محموله شامل هزار قوطی شیر خشک، هزار تخته پتو، 750 عدد کنسرو، 1800 ظرف عصار مالت، کنجد و عسل؛کره بادام زمینی، 30 هزار بطری آب معدنی، 1600 بسته لوازم بهداشتی، 360 بسته رشته و یک تن قند و شکر برای زلزله‌زدگان غرب کشور ارسال شده است.
رییس سازمان صنعت؛معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین 50 جفت کفش نیز همراه با این محموله مواد غذایی برای مردم منطقه ارسال شده است.
به گزارش ایرنا، در زلزله 7.3ریشتری یکشنبه شب در مناطق غربی کرمانشاه 432 نفر دراین زلزله جان باخته و 9397 نفر نیز مصدوم شدند.
حدود 31 هزار واحد مسکونی شهرستان سرپل ذهاب در حادثه زلزله دچار تخریب و خسارت کلی و جزیی شده اند.
خبرنگار و انتشار دهنده: محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.