به گزارش ایرنا، سردار علی محمد اکبری روز چهارشنبه در آستانه هفته بسیج در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، بسیج را مظهر مردم سالاری دینی و چشم تیزبین برای ارزشهای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.
وی با تشریح رشادت های بسیجیان غیور در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: بسیج با حضور پررنگ و انقلابی در هشت سال دفاع مقدس خوش درخشید و پیروز میدان شد.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) تصریح کرد: اتحاد و بصیرت امت اسلامی در قالب نیروی بسیجی و تبعیت آنها از فرامین فرمانده کل قوا،جنگ تحمیلی را به نقطه افتخار و پیروزی ملت ایران رساند.
سردار اکبری در ادامه برگزاری همایش و گردهمایی روشنگری و بصیرت افزایی نسل جدید انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و همایش50 هزار نفره بسیجیان استان با رویکرد بصیرت افزایی و مقابله با جنگ نرم دشمن را از برنامه های شاخص هفته بسیج استان اعلام کرد.
وی تعداد بسیجیان شناسنامه دار و سازمان یافته استان را بیش از 350 هزار نفر اعلام کرد و گفت: بسیجیان استان در همه صحنه های مختلف عمرانی، نظامی رزمی، فرهنگی و اجتماعی پایگاه های مختلف شهری، روستایی و عشایری استان حضوری فعال دارند.
سردار اکبری اضافه کرد: امسال 70 طرح عمرانی، آموزشی، فرهنگی و بهداشت و سلامت در مناطق محروم این استان توسط بسیج سازندگی احداث، تکمیل و بهره برداری شد.
به گزارش ایرنا، 29 آبان تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.