به گزارش خبرگزاری خبر انلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار غلامعباس غلامزاده در حاشیه بازدید از برخی واحدهای اجرایی فرماندهی انتظامی استان گفت: بحث چابک سازی نیروی انسانی باید در واحدهای اجرایی مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه باید از ظرفیت کارشناسان خبره و با تجربه سازمانی در جهت انتقال تجربیات و آموزش علمی و به روز کارکنان استفاده حداکثری به عمل آید.

وی افزود: امروزه توجه به بحث برنامه ریزی ، آینده نگری و مهارت افزایی از اصول مهم موفقیت سازمان ها محسوب می شود و در نیروی انتظامی نیز تحقق این سه مؤلفه می تواند در تحقق پلیس پاسخگو و بهینه سازی رفتارهای استاندارد مورد نظر سازمان بسیار موثر باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما در واحدهای اجرایی ضمن استفاده از کارکنان واجد شرایط از نظر جسمی و روحی باید برنامه ریزی مستمر در آموزش و چابک سازی عوامل را مدنظر داشته باشیم تا بتوانیم دو هدف مهم در خدمت رسانی بهینه به مردم و برخورد موثر با جرایم را به طور هم زمان و متوازن به پیش ببریم .

وی افزود: یکی از پیش شرط های مهم در رعایت حقوق شهروندی برخورد علمی با جرایم است و مادامی که ما در کشف جرایم از روش ها و ابزار علمی استفاد کنیم هیچ لزومی به استفاده از روش های پرهزینه و سنتی برای کشف جرایم نبوده و بازخورد استفاده از روش های علمی کسب نتیجه بهتر و رضایت مندی همگان را در بر دارد.

سردارغلامزاده در پایان عوامل مهم عملکرد موفق مجموعه فرماندهی انتظامی استان در ابعادی چون امنیت مطلوب استان، کاهش جرایم و افزایش روزافزون کشفیات را توکل به خدا، ولایت مداری، اخلاص در عمل و قانون مداری کارکنان انتظامی استان برشمرد و گفت: گواه این ادعای بنده تماس های بی شمار مردم با سامانه 197 و اظهارات مسئولان استانی در تقدیر از مجاهدت وتلاش های کارکنان این فرماندهی می باشد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 787111
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.