سرهنگ محمدرضا اسماعیلی امروز(چهارشنبه) در جلسه قرارگاه نوروزی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند که با حضور اعضای ستاد در سالن جلسات فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد، به اهمیت رفتار کارکنان انتظامی در برخورد با ارباب رجوع و تکریم شان و منزلت افراد اشاره کرد و گفت: استاندارد سازی و تعالی رفتار کارکنان نیروی انتظامی مهمترین اصل در اقتدار پلیس و مشارکت مردم در برقراری امنیت است.
وی افزود : تعالی رفتار سازمانی و نهادینه کردن رفتارهای مطلوب در ارگان ها و سازمانهایی که در ارتباط با اقشار مختلف جامعه هستند قطعاً افزایش رضایتمندی در مردم از عملکرد پلیس را در پی خواهد داشت.
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان دماوند با تأکید بر اینکه پلیس مظهر نظم و قانون است، گفت: رفتار ، کردار ، گفتار و ظاهر پلیس باید براساس کارآمدترین الگوهای حرفه‌ای و متناسب با فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی بوده تا حس اعتماد را در مردم افزایش دهد.
سرهنگ اسماعیلی بیان کرد : پلیس همواره مفتخر به خدمتگزاری مردم است‌ و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از مؤلفه‌های مهم این نوع خدمتگزاری است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:الهام حیدری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7246 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.