علی گرجی در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: تداوم حرکت خروشنده انقلاب و ماندگاری شعارهای حماسی بر عهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوده و نیازمند انجام کار مطلوب و در خور شان مردم است که همت و دلسوزی نیاز دارد.
وی با اشاره به اینکه ستاد مردمی برگزاری مراسم و مناسبت‌های انقلاب به تهران پیشنهاد شده است، گفت: هر ستاد متشکل از 390عضو و هفت کمیته شامل کمیته بانوان، اجرای مراسم و... است که امید است این ستاد در استان محقق شود.
گرجی با اشاره به مهیا بودن فضاها و نداشتن کمبود از لحاظ سخت‌افزاری در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصریح کرد: تمام امکانات فراهم شده و این امکانات بستگی به هنر استفاده کننده دارد.
وی گفت: در سال آینده در پنج شهرستان استان ساختمانی در حد توانایی احداث خواهد شد و امید است بتوانیم شهرستان‌ها را برای اجرای مراسمات سامان دهیم.
گرجی ادامه داد: در حال حاضر تمام مراکز شهرستان‌ها و 30 درصد از شهرهای استان دارای صوت بی‌سیم بسیار مناسبی هستند که تا پایان سال جاری تلاش‌ می‌شود به تمامی شهرهای بزرگ و شهرهای بالای 20 هزار جمعیت صوت داده شود تا حداقل انتظاری که مردم از مراسمات انقلاب دارند، فراهم شود.
وی با اشاره به اینکه 17 دستگاه استان عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: اعتبارات تخصیصی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار اندک است که ادارات و به خصوص بانک‌ها همکاری مطلوبی را در این زمینه با این نهاد دارند.
در ادامه رییس جهاد دانشگاهی استان اظهار کرد: اهداف اصلی جهاد دانشگاهی کمک به توسعه پایدار و دانش بنیان در استان است.
وحید خلیلی افزود: تغییر نگرش در توسعه دانش‌بنیان و پژوهش‌محور نیازمند تلاش بیشتر است که مطالبه‌گری در میان مردم و ایجاد برنامه‌ریزی در سطح مدیریت این نگرش، نیازمند تقویت بیشتری است.
وی با اشاره به فعالیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و فناوری، تصریح کرد: اخیرا جهاد دانشگاهی در بحث اشتغال ورود پیدا کرده و زیرساخت‌ها را آماده و فضاها را احیا کرده است.
رییس جهاد دانشگاهی استان خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد خلل در سطح جامعه و دستگاه‌های اجرایی، موضوع نیازمند آموزش است، جهاد دانشگاهی به منظور برطرف شدن آن مشکل، آمادگی دارد که برای دستگاه مربوطه دوره‌ آموزشی برگزار کند و پس از اتمام دوره مدرک معتبر صادر می‌شود.
خلیلی با اشاره به طرح گردشگری مذهبی و تهیه اطلس گردشگری مذهبی در جهاد دانشگاهی، تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های جهاد دانشگاهی در زمینه گردشگری، در صورتی که دستگاهی در استان علاقه‌مند به اجرای این طرح است، این نهاد به صورت جدی، حرفه‌ای و علمی این کار را انجام می‌دهد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775041
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.