به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی صداوسیمای مرکز استان ، مهرداد عظیمی در پی صحبت های نابخردانه اخیر رئیس جمهور آمریکا، با حضور در سپاه استان و دیدار با مسئولان این نهاد با قدردانی از دستاوردها و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی گفت: دشمن باید بداند که سپاه پاره تن ملت است و مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران با افتخار از آن حمایت می کنند.
وی مبنای صحبت های ترامپ را در راستای نقض برجام برشمرد و افزود: اجازه ورود به مذاکرات از سوی مقام معظم رهبری به دلیل فضاسازی گسترده دشمنان و برخی نیروهای داخلی متأثر از تفکر دشمن درفضای مجازی بود که در همان زمان ایشان جمله تاریخی "من به آمریکا و این مذاکرات خوش بین نیستم" را فرمودند و از این جهت جمله رهبر فرزانه انقلاب تاریخی شد، چون مبنای علمی داشت.
مدیرکل صدا و سیمای استان در بخش دیگری از صحبت های خود به نظریه اندیشمندان علوم سیاسی مبنی بر اینکه اگر کشوری می خواهد به عنوان یک قدرت جهانی مطرح شود باید پنج مؤلفه جمعیت، جغرافیا، اقتصاد، توان نظامی و ایدئولوژی را داشته باشد، اشاره و خاطر نشان کرد: جمعیت اگر فعال و پویا نباشد و هویت ملی خودرا دنبال نکند نقطه قوت حساب نمی شود و آسیب نیز می رساند، به همین علت است که نظام جمهوری اسلامی بر حضور پرشور در صحنه و همچنین مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید دارد چون این پویا بودن پیام، صادر می کند.
آقای عظیمی افزود: دشمن با ارتقاء توان نظامی ما که یکی از مؤلفه های قدرت است، مخالفت می کند چون نمی خواهد دنیا از تک قطبی بودن خارج شود؛ در عین حال کشوری که می خواهد صاحب قدرت باشد باید پشتوانه مالی قوی داشته باشد و تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی به همین دلیل است.
وی با تأکید بر اینکه از این پنج مؤلفه ایدئولوژی مهم تر است، گفت: تفکر و مکتب اسلام یک ایدئولوزی بسیار قوی است که می تواند افکار سایر کشورها را به سمت خود سوق دهد.
مدیرکل مرکز در ادامه افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این تفکر امام خمینی (ره)که این انقلاب باید صادر شود و همچنین مطرح کردن بحث "امت واحده" از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی، اسکتبارجهانی به سرکردگی آمریکا را دچار احساس خطر کرد و آنها را نگران احیای تفکرات اسلامی در منطقه کرد و امروز دشمن برای جلوگیری از صادر شدن تفکر اسلام و انقلاب اسلامی بیش از 250 شبکه ماهواره ای را علیه جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کرده است.
آقای عظیمی با اشاره به اینکه باید به بهترین نحو از توان و امکانات موجود برای بیان واقعیت ها استفاده کرد، گفت: فضای مجازی یک شمشیر دولبه است که باید با برنامه ریزی، خلاقیت و تلاش های شبانه روزی از آن به عنوان یک فرصت استفاده کرد و به صورت علمی دلایل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران تبیین شود تا همه اقشار به ویژه نوجوانان و جوانان بهتر با دلایل این دشمنی ها آشنا شوند.
فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار گفت: صحبت های اخیر ترامپ بار دیگر آینده نگری مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دولتمردان آمریکا قابل اعتماد نیستند را به اثبات رساند و همچنین موجب وحدت بیشتر مردم، مسئولان و جناح های سیاسی شد.
سردار اکبری با ابراز تشکر و قدردانی از ملت همیشه در صحنه، مردم و مسئولان استان که در این مدت حمایت های خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند، رسالت سپاه را حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و برقراری امنیت در دفاع از کیان و حریم کشور و حریم آل الله بیان و خاطر نشان کرد: رزمندگان و پاسداران این نهاد همچون سال های دفاع مقدس، آمادگی از

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 775032
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.