محمد جواد مقصودی تیلکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این مردم که با حضور بی سابقه شان در انتخابات اخیر نشان دادن همچنان پایبند به اصل نظام و به دنبال حفظ و دفاع از کشورشان هستند ؛ نباید با حب و بغض های حزبی و جناحی ، این حضور را خدشه دار کرد .
وی ادامه داد : انتخابات خارج از مقوله رای آوردن یا نیاوردن نامزد مورد نظر هر فردی از بابت میزان مشارکت جامعه در تصمیم گیری برای یک امر خطیر بسیار مهم است .
این استاد دانشگاه های مازندران خاطرنشان کرد : حال که ملت ایران با درک حساسیت حضورشان در عرصه انتخابات آتی پای صندوق های رای آمدند نباید این حضور را با دستاویز قرار دادن برخی مسائل که نشات گرفته از یکسری دیدگاه های حزبی است ، زیر سوال برد .
وی گفت : ریخته شدن آرای در صندوق از حیث حضور مردم مهم است و نباید عدم موفقیت سلیقه و حزبی را دال بر کثیف خواندن آرای طرف مقابل خواند و این وجاهت قانونی ندارد .
مقصودی تیلکی اضافه کرد : در این برهه زمانی که بیخ گوش کشورمان قراردادهای سنگین نظامی بسته می شود اینگونه تقسیم بندی ها که بوی تفرقه افکنی می دهد به صلاحیت حاکمیت ، نظام و مردم نیست .
وی در این بخش از سخنانش گفت : بدون در نظر گرفتن احزاب ، استفاده از تربیون عمومی که برای اطلاع رسانی به مردم است نباید این سخنان تفرقه انگیزانه ارائه شود .
به گفته این استاد دانشگاه پیام نور مازندران وقتی اکنون که مقام معظم رهبری و شورای نگهبان مساله ای درباره عدم صحت انتخابات اعلام نکردند جایز نیست تقسیم بندی آرا با این تعابیر صورت بگیرد .
وی ادامه داد : به عنوان یک نیروی دانشگاهی از تمامی جناح ها و جریان های سیاسی می خوام که بالاتر از نگاه جناحی در مسائل مهم کشور از جمله انتخابات خط قرمز کشورمان که همان صلاح مملکت است را مورد نظر قرار دهند .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.