سید سعید حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شلوغی شعب اخذ رای، دل دوستان نظام را شاد و دشمنان را نیز عصبانی می کند و استکبار جهانی که چشم دیدن این حضور پرشور و آگاهانه را ندارد از این اتفاق میمون و مبارک بسیار ناخوشایند خواهد شد.
وی با بیان اینکه صندوق ها و عوامل اجرایی برای اخذ رای آماده هستند اظهار کرد: تجربه نشان داده است که اغلب مردم زنجان بعدازظهرها به شعب اخذ رای مراجعه می کنند اما بهتر است در نوبت صبح به پای صندوقها بیایند و گرفتار صفوف طویل نشوند.
حسینی افزود: ملت ایران مردمی وظیفه شناس و موقعیت شناس هستند و این را به دفعات به منصه ظهور گذاشته اند و در این دوره از انتخابات نیز با حضور گسترده تر خود نشان خواهند داد که حامی انقلاب، نظام، قرآن، راه شهدا و امام شهدا و پا در رکاب رهبری هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تلاش ها و رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و پس از آن شاگرد خلف ایشان (مقام معظم رهبری) در آگاهی بخشی مردم ایران بسیار نتیجه بخش بوده و این بصیرت و آگاهی در عرصه انتخابات متجلی است.
به گزارش ایرنا، 926 شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای انتخابات 29 اردیبهشت در استان زنجان پیش بینی شده و 20 هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی نیز عهده دار برگزاری این رویداد مهم هستند.
318 شعبه دریافت رای در قالب 217 شعبه ثابت و 101 شعبه سیار آرای انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر شهرستان زنجان را دریافت می کنند.
از جمعیت یک میلیون و 57 هزار نفری استان، 769 هزار و 784 نفر در استان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و این میزان بیش از 72 درصد جمعیت استان را شامل می شود که 17 هزار و 850 نفر آنان رای اولی می باشند.
6084/8068
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.