به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ، حجت الاسلام "محمدعلی نکونام" در جلسه طرح تربیتی نهضت تهذیب ویژه کارکنان فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از عملکرد پلیس در تامین امنیت و آرامش مردم و مبارزه مقتدرانه با مجرمان اعلام رضایتمندی کرده و این خدمات را شایسته ارزش گذاری عنوان فرمودند؛ بیان داشت: اینکه با اقدامات و تلاش های خود با در نظر گرفتن کاستی ها، کمبودها و ضعف ها توانسته ایم رضایت مقام معظم رهبری را کسب و نشاط و شادابی ایشان را نسبت به عملکرد خود ایجاد کنیم مایه مباهات و افتخار است.

امام جمعه شهرکرد، امنیت امروز کشور را از بزرگترین نعمت های الهی دانست و گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با برنامه ریزی های گسترده به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند که همراهی مردم با پلیس، نقش مهمی در ناکامی آنان دارد.

نماینده ولی فقیه با اشاره به این که "با فضلیت ترین اعمال سخت ترین اعمال است "، گفت: این مطلب در جهت تامین نظم و امنیت صدق می کند، لذا نیروی انتظامی پشت و پناه مردم است و در موقع بروز ناامنی و خطر در مقابل مجرمان مقتدرانه وظایف و مسئولیت های خویش را به نحو احسن انجام می دهد و نزد خداوند تبارک و تعالی اجر دنیوی و اخروی دارد.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: کارکنان نیروی انتظامی با رفتار و کردار خود همیشه نشان داده اند که خود در صف اول حفظ و به پاداری ارزش های اسلامی هستند و در همه صحنه ها جانفشانی و از خود گذشتگی نشان داده اند.

وی ادامه داد: اقدام و عمل مهمترین اصل در پیشبرد اهداف هر سازمانی خواهد بود و مسلما نیروی انتظامی نیز از آن مستنثی نخواهد بود و این اقدام و عمل در نیروی انتظامی به معنای واقعی نمود پیدا کرده است و کارکنان پرتلاش نیروی انتظامی با از خودگذشتگی و جانفشانی اقدام و عمل را با روحیه کامل به منصه ظهور رسانده اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی ملجا و پناهگاه مردم است ، افزود : نیروی انتظامی را به عنوان پدر خود بپندارید، همانند فرزندی که در مواقع بروز مشکل به پدر خود پناه می برد، مردم نیز به شما پناه می آورند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 764258
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.