به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی اقتصا دی و سرمایه گذاری استان تاکید کرد: تغییرات مدیریتی آن طور که در فضای مجازی اعلام شده، نیست.
وی افزود: البته اگر هم تغییری صورت گیرد، میز مدیریت میراث فرد خاصی نبوده و مدیران موظفند تا لحظه آخر در مسئولیت خود بکوشند، زیرا انحصارطلبی و تنگ نظری در مدیریت و رسیدن به توسعه همه جانبه جایگاهی ندارد.
سلیمانی دشتکی همچنین، شفافیت در سرمایه گذاری شهرک گردشگری شیدا را ضروری خواند و افزود: به همین منظور مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان طی یک هفته آینده نسبت به بررسی سوابق و اعلام پیشنهادهای اجرایی در این خصوص اقدام کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، همچنین پیگیری احداث واحد تولیدی اوره و آمونیاک در استان را خواستار شد.
وی گفت: مسئولان اجرایی براساس تحقق اهداف پیش بینی شده در امضای قرارداد با انجمن پوشاک ایران به منظور راه اندازی سریعتر 20 کارگره تولید پوشاک در روستاهای استان با سرمایه گذاری 720 میلیارد ریال و اشتغالزایی یکهزار و 500 نفر پیگیری های لازم را انجام دهند.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: اصلاح فرآیندهای استعلام، راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری و تسهیل در امور مربوط به سرمایه گذاران داخلی و خارجی باید هر چه سریع تر به نتیجه برسد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: کارگروه تخصصی با حضور مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی به منظور کوتاه کردن روند پاسخ دهی و صدور استعلام های سرمایه گذاری استان تشکیل و فعال شده است.
شراره زارعان تاکید کرد: کوتاه شدن روند پاسخ دهی و صدور استعلام های سرمایه گذاری علاوه بر تسریع در روند توسعه ای چهارمحال و بختیاری باعث تشویق سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان و دستیابی سریع تر به کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم می شود.
وی افزود: دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری تهیه و ارائه بسته های سرمایه گذاری در استان براساس شاخص های ملی را در دستور کار دارد.
زارعان تصریح کرد: در دوران پسابرجام زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی به منظور انجام سرکایه گذاری در بخش های مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.
وی یادآور شد: استفاده از فاینانس های خارجی، تضمین در سرمایه گذاری و ارائه مشوق های لازم به سرمایه گذاران از اقدامات مهم مسئولان چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم حسوب می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.