به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان ، شهرام احمدی اظهار کرد: ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران با هدف فرهنگ‌سازی به منظور حفاظت از محیط زیست همزمان با سراسر کشور از 18 تا 24 شهریورماه به مدت یک هفته در این استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف شناسایی بهترین آثار سینمایی و هنرهای تجسمی مرتبط با حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی در سطح ملی و بین‌المللی و نمایش عمومی آنها به منظور ارتقای آگاهی عمومی و فرهنگ سازی در حوزه محیط زیست برگزار می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته شده با استانداری ترتیبی اتخاذ شده که دستگاه های استان در برگزاری و شرکت در این جشنواره ملی- بین المللی مشارکت چشمگیری داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم سبز ایران مهمترین رویداد فرهنگی، هنری و محیط زیستی کشور است که درسال 77 پایه‌گذاری شده و تاکنون 5 دوره از آن برگزار شده و امسال نیز ششمین دوره این جشنواره در شرف برگزاری است.

وی افزایش مشارکت مردم در حفظ محیط زیست را عملیاتی ترین راهکار در این خصوص عنوان کرد و برگزاری این گونه جشنواره را برای ترغیب مردم در انجام این مهم موثر ارزیابی کرد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 733979
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.