به گزارش ایرنا، سیامک سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در نشست با سرمایه گذاران چینی تاکید کرد: مسئولان استان به منظور جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای انجام سرمایه گذاری در بخش های مختلف این استان آمادگی کامل دارند.
وی تصریح کرد: به همین منظور مشوق های سرمایه گذاری براساس قوانین ملی به سرمایه گذاران اعطا می شود.
وی یادآور شد: در صورت تمایل گروه سرمایه گذاری کشور چین برای انجام سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی چهارمحال و بختیاریریا، از معافیت های مالیاتی و گمرکی بهره مند خواهند شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همچنین این شرکت در صورت تمایل به سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی شهرکرد و بروجن می توانند تا هفت سال از پرداخت مالیات معاف شوند.
وی گفت: برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی مناطق محروم چهارمحال و بختیاری تا 13 سال معافیت های مالیاتی به سرمایه گذاران اعطا خواهد شد.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: اعطای معافیت های مالیاتی در شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری برای آن دسته از سرمایه گذارانی است که به تازگی نسبت به ثبت شرکت های خود اقدام کرده اند.
وی افزود: مرکز خدمات سرمایه گذاری (پنجره واحد اقتصادی) چهارمحال و بختیاری هرچه سریع تر فرصت های سرمایه گذاری و روش های ارائه مشوق های سرمایه گذاری استان را برای گروه سرمایه گذاری کشور چین اعلام کند.
در دولت یازدهم و در پسابرجام سرمایه گذاران خارجی بسیاری آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشور و از جمله استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرده اند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.