به گزارش ایرنا، این ساختمان با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال در 2 هزار و 45 مترمربع به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در این آیین با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به بیمه شدگان، اظهار کرد: در دولت یازدهم تلاش های بسیاری برای ارائه خدمات بهتر و سریع تر به بیمه شدگان انجام گرفت و افتتاح چنین واحدهایی در شهرستانها، نمونه ای از آن به شمار می رود.
سید تقی نوربخش افزود: در دولت یازدهم علاوه بر ارتقای کیفی خدمات، گام های موثری برای توسعه مراکز تامین اجتماعی در مناطق محروم کشور انجام شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین تعداد بیمه شدگان اصلی به همراه افراد تبعی را 402 هزار نفر اعلام کرد و گفت: همچنین 86 هزار مستمری بگیر و افراد تحت تبعیت آنها نیز در استان از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند هستند.
غلامرضا محمدی تصریح کرد: بر این اساس در حدود 488 هزار نفر معادل نیمی از جمعیت استان زیرپوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند.
وی، بیمه شدگان خود اظهاری را با 72 هزار و 500 نفر بیشترین جمعیت بیمه شده استان دانست و گفت: همچنین 8 هزار و 400 نفر بیمه مشاغل آزاد، 15 هزار نفر بیمه قالی بافی، 23 هزار نفر بیمه رانندگان، 22 هزار نفر بیمه ساختمانی و 6 هزار و 800 نفر بیمه اختیاری هستند.
شلمزار در ۳۵ کیلومتری جنوب شهرکرد و مرکز شهرستان کیار در استان چهارمحال و بختیاری است.
سازمان تامین اجتماعی دارای سه بخش بیمه، درمان و امور اقتصادی است. این سازمان در استان در حوزه بیمه در 24 واحد بیمه ای و 307 پرسنل به جمعیت زیرپوشش خود خدمات رسانی می کند.
همچنین در حوزه درمان از طریق بیمارستان امام علی(ع)، 2 پلی کلینیک تخصصی، 2 درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی به طور مستقیم و از طریق 507 مرکز بصورت غیرمستقیم به بیمه شدگان خود ارائه خدمت می کند.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار:جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.