به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز شنبه در جریان افتتاح ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این شورا جزو مجموعه نهاد حاکمیتی نظام است و تکیه به آحاد مردم دارد.
وی شورای هماهنگی را تریبون رسای مردم در مناسبت و حماسه های سرنوشت ساز مختلف عنوان و تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی با معیارهای «اسلامی، مردمی و استکبار ستیزی» در قلب امت اسلامی جا دارد.
لطفی تاکید کرد: برگزاری با شکوه و ماندگار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال آینده از برنامه های این نهاد مردمی در سطح ملی است.
وی ادامه داد: با گذشت چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی 50 درصد از مخاطبان امروز ما فرزندان انقلاب هستند و 85 درصد نیز در نخستین سال پیروزی انقلاب اسلامی کودکان 6 تا 7 ساله بودند.
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: ما باید با بهره گیری از بیانات مقام معظم رهبری و ایجاد همدلی و صمیمت بین ارگان ها و گروه ها، نظام را حفظ کنیم.
همچنین در این آیین مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری بیش از 5 هزار و 600 برنامه از سوی این نهاد مردمی طی یکسال اخیر خبر داد و گفت: بیش از 1.5 میلیون نفر از مردم این استان در مناسبت های مختلف مشارکت داشتند.
علی گرجی از استقرار این شورا در ساختمان نوساز، ابراز خرسندی کرد و اظهار کرد: بنای ساخته شده در زمینی به مساحت 292 متر و زیربنای 882 متر مربع تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی**انتشار:جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.