امام جمعه ماکو گفت: حضور مردم در انتخابات سیلی محکمی بر استکبار است.

حجت الاسلام ایوب رنجبری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود:انتخابات هم از حیث ملی و هم از لحاظ شرعی برهمگان واجب است چرا که حضور در انتخابات به عنوان وظیفه ملی و اثرگذاری در سرنوشت کشور بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حضور حداکثری مردم با تمامی گرایشات و جناحات متفاوت در انتخابات پیش رو تصریح کرد: حضور حداکثری مردم اعم از کرد و لر و چپ و راست در پای صندوق های رای در راستای تجدید میثاق با شهدا و امام راحل مطالبه اساسی کشور و انقلاب است.

امام جمعه ماکو با اشاره به تاثیرات شرکت درانتخابات در جوامع داخلی  و بین المللی خاطر نشان کرد: در بعد داخلی حضور در انتخابات کشور برای دوستداران نظام عامل نشاط،امید،انسجام و اتحاد بوده و برای دشمنان یاس و ناامیدی بدنبال دارد.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای در بعد خارجی و بین المللی نیز بدلیل رصد کامل اوضاع کشور بعد از انقلاب اسلامی پیام امید برای دوستان خارجی و مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

حجت الاسلام رنجبری با بیان اینکه استکبار جهانی با تبلیغات منفی، سعی  در القای سوری نشان دادن تاثیر رای مردم در انتخابات را دارد افزود: مردم ایران ملتی با بصیرت بوده و با شرکت حداکثری خود در انتخابات معادلات سیاسی دشمنان را به هم خواهند ریخت.

وی با امید به حضور حداکثری مردم فهیم و حماسه آفرین آذربایجان غربی در انتخابات پیش رو تصریح کرد: همه مردم ایران در روز جمعه با قصد قربت و برای عمل به واجب شرعی و ملی خود در پای صندوق های رای حاضر می شوند و با هر رای خود موشکی به سمت استکبار جهانی پرتاب خواهند کرد.

امام جمعه ماکو گفت: حضور در انتخابات عامل پایداری امنیت موجود و موثر در تغییر معادلات جهانی نسبت به ایران است.

وی با ابراز تاسف از غیر اخلاقی بودن برخی کاندیداها در جریان تبلیغاتی خود و توهین به سایر کاندیداها افزود: جای بسی تاسف است که برخی کاندیداها با تخریب هم باعث خوشحالی ایادی و مزدورات انقلاب می شوند و بی آبرویی و ناامیدی از نظام را برای مردم و خانواده های شهدا از انقلاب ایجاد می کنند.

وی اصل و اساس در دین را اخلاق عنوان کرد و گفت: کاندیداها و هواداران شورای شهر و ریاست جمهوری با رعایت اصول اخلاقی و انصاف به ارائه برنامه های خود بپردازند و با پرده دری باعث یاس مردم نشوند.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به دستاوردهای نظام اسلامی در دوران بعد از انقلاب خاطر نشان کرد: باید بخاطر پیشرفت های موجود سپاسگذار بوده و برای حل مشکلات موجود از مسیر قانونی و با رعایت انصاف و عدالت در پی راه حل باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.