به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی دوشنبه شب در شورای چهارمحال و بختیاری افزود: برجام برای کشور دستاوردهای مهمی داشت که یکی از این دستاوردها تاکید بر حقانیت ایران در داشتن انرژی صلح آمیز هسته ای بود.
وی تصریح کرد: دولت یازدهم درحالی بر سر کار آمد که با مشکلات فراوانی روبه رو بود و قیمت نفت و فروش آن با مشکل روبرو شد و میزان فروش نفت به زیر یک میلیون بشکه رسید.
وی گفت: در شورای امنیت سازمان ملل نیز علاوه بر تحریم های ظالمانه آمریکا، قطعنامه هایی علیه جمهوری اسلامی ایران به تصویب رسید که دولت یازدهم با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با تدبیر و درایت، این مشکلات را به خوبی پشت سر گذاشت.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خودکفایی در تولید گندم، توسعه رونق کسب و کار ، افزایش استخراج نفت افزون بر 4 میلیون بشکه از دستاوردهای دولت یازدهم بود.
شهیدی محلاتی با بیان اینکه تا پیش از دولت یازدهم حتی به جای پول نفت به ایران قرار بود، دارو و محصولات دیگر بدهند، افزود: امروز تنها آمریکا در برابر برجام ایستادگی می کند، درحالی که اروپایی ها از ایران در مساله برجام حمایت می کنند.
به گفته وی،دولت تدبیر و امید با رهنمودهای مقام معظم رهبری بخشی از بار مشکلات را از روی دوش ملت برداشت و ویژگی هایی برای استانها و کشور به وجود آمد.
وی با اشاره به حضور گروه های تکفیری و تروریستی در منطقه افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران امنیت و آرامشی است که در کشور وجود دارد و همه قدردان این امنیت و آرامش باشند.
شهیدی محلاتی با اشاره به آغاز هفته دولت و همزمانی آن با شکل گیری دولت دوازدهم افزود: سرآغاز دولت دوازدهم با دیدار با مقام معظم رهبری بود و رهنمون های مقام معظم رهبری در هفته دولت برای دولتمردان سرلوحه و چراغ راه است.
به گفته وی، مردم در انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری به مسیر اعتدال رای دادند و دولت دوازدهم به دنبال تحقق مطالبات مردم در انتخابات است.
وی افزود: رئیس جمهوری بر مساله اشتغال جوانان، توجه به اقتصادی مقاومتی، بهره گیری از حضور بانوان تحصیلکرده در پست های مدیریتی، توجه به بخش خصوصی و واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی و توجه بر فرهنگ و ایثار و شهادت تاکید دارد و این مساله در دولت دوازدهم نیز از سوی دولتمردان پیگیری می شود.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران،خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های شهدا را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: امنیت موجود کشور مدیون خون شهیدان و از خود گذشتگی ایثارگران است و باید برای خدمت رسانی به خانواده های ایثارگران و شهدا پیشگام باشند.
به گفته وی، مطالبات باقی مانده از سال 76 تحت عنوان معوقات ایثارگران با 57 هزار میلیارد ریال در دولت یازدهم پرداخت شد و این یک حرکت در راستای مطالبات ایثارگران بوده است.
وی گفت: اکنون سه میلیون و 300 هزار نفر تحت خدمات و برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارند.
ه گزارش ایرنا، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نماینده هیات دولت دوازدهم به مناسبت هفته دولت به شهرکرد سفر کرده است.
با حضور معاون رئیس جمهوری، بهره برداری از 60 طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی همزمان با هفته دولت در این استان آغاز شد.
چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس افزون بر 2 هزار و 400 شهید تقدیم نظام اسلامی ایران کرده است.
در این نشست امام جمعه شهرکرد، استاندار چهارمحال و بختیاری به بیان دیدگاه های خود پرداختند و تعدادی از مسئولان استانی عملکرد دستگاههای خود را ارائه کردند.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشار:جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.