به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان ،علی هاشمی نیا با اعلام این خبر افزود: این دوره از المپیاد فرهنگی ورزشی با شرکت یکهزار و 800 دانشجوی دختر از 45 دانشگاه علوم پزشکی کشور برگزار می شود.
وی بیان کرد:شرکت کنندگان این دوره از المپیاد، از هشتم تا شانزدهم شهریورماه در 10رشته دو ومیدانی،شنا، والیبال، بسکتبال ، تیراندازی، بدمینتون، تنیس روی میز، کاراته و شطرنج و فوتسال با هم به رقابت می پردازند.
هاشمی نیا درباره اسکان دانشجویان و عوامل اجرایی سیزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی کشور در شهرکرد بیان کرد: در مجموع ظرفیت لازم برای اسکان حدود 2هزار و 50 نفر در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی، آزاد اسلامی شهرکرد و خوابگاه های آموزش وپرورش فراهم است و علاوه بر این مهمانسراهای ستاد دانشگاه،‌ مجتمع رحمتیه و دانشگاه آزاد و خانه معلم آموزش و پرورش برای اسکان جمعیت مازاد در نظر گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، نخستین دوره المپیاد فرهنگی_ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی نیز در سال 90 به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد که به ادعای مسئولان این دانشگاه ،برگزاری مجدد یکی دیگر از این المپیادها به دلیل برگزاری موفق نخستین دوره به مرکز شهرکرد محول شده است.
خبرنگار:شکوفه سلیمانی ** انتشار دهنده: محمود رئیسی
8125/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.