مسعود مهران نیا روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه فرهنگیان در مشهد مقدس برگزار شد که سه نفر از فرهنگیان این استان با کسب رتبه های برتر برای البرز افتخار آفرینی کردند.
وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در 4 رشته قرائت، حفظ، ده جزء ، نهج البلاغه و روش تدریس احکام ، اظهار کرد: مریم سمایی از البرز توانست در رشته قرائت رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص دهد.
وی بیان کرد: صغری سلیمانی و پیر یاری به ترتیب در رشته های احکام و نهج البلاغه رتبه ششم کشوری دومین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت ویژه فرهنگیان کشور را کسب کردند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: در این دوره از مسابقات که 250 نفر از فرهنگیان منتخب مسابقات قرآن ، نماز و عترت در آن حضور داشتند، اساتید بین‌المللی و کشوری از جمله مهدی قره‌شیخلو، محمد مهدی بحرالعلوم، مهدی حسنی، ناصر دغاغله، حجت‌الاسلام شاه‌فصل در بخش حفظ و استاد قنبری و صدرالحفاظ در بخش نهج‌البلاغه داوری این دوره را بر عهده داشتند.
مهران نیا تصریح کرد: برای دومین سال است که مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان کشور در خراسان رضوی برگزار می شود.
وی اضافه کرد: دومین دوره مسابقات قرآنی فرهنگیان کشور از دی ماه سال گذشته در سطح منطقه ای و استانی آغاز و برگزار شد تا نفرات برتر برای شرکت در دومین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت انتخاب شوند.
وی ادامه داد: در آئین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت از برگزیدگان هر رشته تجلیل شد.
استان البرز 24 هزار و 41 فرهنگی دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده: محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.