به گزارش ایرنا، پروفسور حجت الحق حسینی روزیکشنبه در جمع مدیران باشگاههای کتاب خوانی دشتی در شهر خورموج افزود: به همین دلیل تصمیم دارم بخشی از کتابهای کتاب خانه ام را به شهر خورموج اهدا کنم.
وی اضافه کرد: ایران سرزمین فرهنگ است اما ضعف ما ایرانیان نبود مستند نگاری و تجربه های کاری است، زیرا کسی که خوب می فهمد باید خوب هم بازگو کند.
این نویسنده و پژوهشگر ادامه داد: سازنده ترین افراد در آموزش و پرورش بوده اند ولی آموزش و پرورش با کیفیت وقتی محقق می شود که معلم با کیفیت داشته باشیم.
نویسنده و پژوهشگر خورموجی گفت: کتاب دانایی، بینش و آگاهی به ما می دهد و یادگیری وظیفه مادام العمر ماست ولی باید بجد به سمت روز آمدی برویم.
اصغر منصوری نسب ادامه داد: کتاب شاید بی نظیرترین هدیه آسمانی برای بشر باشد و تمدن اسلامی نیز بر محوریت کتاب بنا نهاده شده است.
وی افزود: هیچ یک از معجزات الهی به حد قرآن و هیچ یک از پیامبران به شانیت پیامبر اسلام نمی رسند چون قرآن سینه گشاده حق است تا بندگان بیاندیشند و از مرحله انسان خارج نشوند.
منصوری نسب اضافه کرد: کتاب وقتی دست معلم می افتد همه وجود انسان را می سازد زیرا معلم با همه ابعاد انسان سر و کار دارد و به همین خاطر معلم بالاترین مقام را دارد و بالاترین پیام را می دهد.
وی بیان کرد: تلاش های روسای آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی برای مقام آوردن نبود بلکه برای حال آوردن بود تا بچه هایمان با کتاب مانوس شوند.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043** خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.