به گزارش ایرنا، سردار احمدعلی مقدسی روز جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس در بروجن اظهار کرد: رزمندگان اسلام شامل نیروهای شیعه، سنی و سپاه حضرت مهدی (عج) با سازماندهی انجام شده در دفاع از حریم اهل بیت (ع)، پیروزی و موفقیت هایی را کسب می کنند.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی شیعه از حماس اهل سنت حمایت می کند و این در حالی است که عربستان دست در دست اسرائیل علیه مردم مسلمان در حال توطئه است.
سردار مقدسی ادامه داد: تمامی توطئه های استکبار جهانی و تروریست های تکفیری در منطقه برای رسیدن به ایران اسلامی است، اما بدانند که ملت همیشه هوشیار ایران با پیروی از فرمایش مقام معظم رهبری توطئه های آنان را خنثی می کند.
وی با تشریح تاریخچه فلسطین و جنگ اعراب با رژیم اشغالگر قدس در سال های قبل از سال 2000 گفت: مقاومت اسلامی حزب الله با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران توانسته است در برابر اسرائیل ایستادگی کند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در 173 نقطه از استان چهارمحال و بختیاری در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار می شود.
راهپیمایی روز قدس در شهر بروجن از میدان آزادی تا مصلی امام خمینی (ره) این شهر با حضور پرشور مردم برگزار شد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.