به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نمازجمعه شهرکرد در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان افزود: دشمن می خواهد ملت ایران از آرمان های انقلابی خود دست بکشد، اما این آرمانهای انقلاب ریشه در اسلام و قرآن دارد.
وی تصریح کرد: سه ضلع دشمنی علیه مردم ایران وجود دارد که ضلع نخست آن آمریکا و جیره خواران است، ضلع دوم عربستان و حاکم بی بصیرت آن و ضلع سوم رژیم اشغالگر قدس است که می خواهند آرمان های انقلاب اسلامی را خدشه دار کنند.
خطیب جمعه شهرکرد یادآور شد: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس به دشمنان، تروریست ها، منافقان کور دل و ترسو های داخلی و از راه باز مانده اعلام می کنند که هرگز از آرمان های انقلاب اسلامی دست بر نمی دارند.
وی گفت: روز جهانی قدس «نه ابدی» به آمریکاست و مردم با حضور در این راهپیمایی بار دیگر این آرمان خود را در معرض دید جهانیان قرار می دهند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: روز قدس برای ملت ایران یک شعار نیست بلکه ایمان ولایت مداری علوی مردم است که پرچم آن اکنون به دست مقام معظم رهبری است.
نکونام یادآور شد: آمریکا با تهدید، تحریم و تقویت داعش می خواهد سبک زندگی علوی ملت ایران را از بین ببرد و سبک زندگی غربی را جایگزین آن کند، اما ایرانیان در 38 سال گذشته همواره به آمریکا «نه» گفته اند.
وی به سالروز شهادت امام علی (ع) اشاره کرد و گفت: سعادت ابدی در این است که انسان در مسیر ولایت باقی بماند و این مسیر را همواره ادامه دهد.
به گفته وی، ماندگاری در جریان امامت و ولایت باعث رستگاری انسان ها می شود و شبهای قدر بهترین فرصت برای سعادتمند شدن انسان است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در بخش دیگری از خطبه های خود به سند 2030 اشاره کرد و گفت: باید با نظارت کامل، لغو این سند مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.
وی درباره سخنان مقام معظم رهبری درباره «آتش به اختیار» نیز افزود: اگر استقلال ایران و عزت اسلامی کشور و آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی زیر سوال رفت، دانشجویان باید در این بین مطالبه گری کنند و این مطالبه گری نوعی آتش به اختیار است.
نکونام گفت: این مساله باید ساز و کار خود را داشته باشد و باید از نفود بیگانگان در هر شرایطی جلوگیری کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به دیدار مسئولان با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همانگونه که رهبری فرمودند، اکنون زمان کار و تلاش است و وقت آن است رئیس جمهوری نیز بایدهایی که در انتخابات اعلام کرده است را عملیاتی کند و اشتغال و رفع بیکاری مهمترین دغدغه مردم است.
وی در خاتمه افزود: زمان انتخابات دیگر تمام شده و اکنون وقت کار برای مردم است و نباید کسانی را که برای رقیب کار می کردند کنار گذاشت.
خبرنگار : محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.