به گزارش ایرنا، فضل الله برزویی روز چهارشنبه در نشستی با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان افزود: بی شک برنامه های فرهنگی موثر و کارآمد می تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد و جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از این برنامه ها بشمار می رود.
وی با اعلام آمادگی برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره کتابخوانی رضوی در استان تصریح کرد: نیروی انتظامی در راستای پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی اقدامات اجتماعی و پژوهشی متعددی انجام می دهد و بی شک همکاری و هم افزایی دستگاه ها در این حوزه اثرگذاری بیشتری دارد.
برزویی افزود: اگر دستگاه های فرهنگی در انجام رسالت خود بخوبی عمل کنند، فعالیت های نیروی انتظامی در این حوزه کمتر می شود و زمان برای تمرکز بر فعالیت های اصلی بیشتر می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار کرد: در این جشنواره نه تنها از افراد منتخب در بخش فردی و خانوادگی تجلیل می شود، بلکه از دستگاه ها و نهادهایی که در این جشنواره حضور فعالی داشته باشند، قدردانی می شود.
فرهاد خلیل مقدم افزود: کتاب های مسابقه از 19 فروردین ماه جاری بصورت فایل فشرده و نیز بصورت کتاب مکتوب در کتابخانه های عمومی استان در دسترس علاقمندان گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: در این جشنواره کتاب هایی با موضوع شخصیت معنوی حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی (ع) و امام رضا (ع) انتخاب و در اختیار علاقمندان به شرکت در این جشنواره قرار گرفته است.
هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) همزمان در استان های مختلف کشور برگزار می شود.
اختتامیه این جشنواره در دهه کرامت (3 تا 13مردادماه) برگزار خواهد شد.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.