مدیرعامل منطقه مخابراتی چهارمحال و بختیاری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این اقدام در راستای ارتباطات پایدار و امن بسترهای الکترونیک، از زمان آغاز برگزاری انتخابات شروع شده و تا پایان زمان رای گیری ادامه دارد.
حسن آقایی ادامه داد: لحظه به لحظه ارتباطات امن و پایدار انتخابات از سوی شرکت مخابرات در تمامی استان ها از طریق این ویدئو کنفرانس رصد می شود و در صورت وجود اختلال ارتباطی با هماهنگی های صورت گرفته، به صورت آنلاین رفع می شود.
به گفته وی، تمامی اکیپ های و عوامل نگهداری شبکه زیرساخت به حالت آماده باش هستند.
مدیرکل ارتباطات و فناریو اطلاعات چهارمحال و بختیاری نیز در حاشیه برگزاری این ویدئو کنفرانس گفت: تاکنون مشکلی در ارتباط با بسترهای زیرساختی و ارتباطات مخابراتی برای برگزاری انتخابات ابکترونیک و نیمه الکترونیک در استان مشاهده نشده است.
مرتضی بلالی افزود: بیش از 90 درصد ارتباط شعب در چهارمحال و بختیاری آنلاین است و با وجود بستر و یک شبکه امن، انتخابات با سرعت و دقت در حال برگزاری است.
به گزارش ایرنا، بستر اصلی برگزاری انتخابات الکترونیک در چهارمحال و بختیاری استفاده از شبکه تلفن همراه اول (بسترussd) است و در شرایطی که مشکلی برای این سرویس ایجاد شود از شبکه مسی (تلفن ثابت) استفاده می شود.
انتخابات در 2 شهر بروجن و شهرکرد بصورت تمام الکترونیک و مابقی شعبه های استان نیمه الکترونیک برگزار می شود.
918 صندوق برای اخذ آرای مردم استان چهارمحال و بختیاری در نظر گرفته شده است.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار: جهانبخش صفری دهکردی
6021/7361
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.