به گزارش ایرنا، ستادهای انتخاباتی نامزدهای رئیس جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری این روزها هواداران نامزدها با پخش موسیقی بدنبال جلب توجه مردم به سمت نامزد مورد نظر خود هستند.
اما وجه مشترک بیشتر این ستادها، استفاده از موسیقی سنتی با صدای استاد غلامحسین بنان با آهنگ ای ایران است.
موسیقی «وطنم» از «سالار عقیلی» از نظر کاربرد در ستادها در جایگاه دوم قرار دارد و آهنگ های شاد «مجید اخشابی» نیز در رده بعدی قرار دارد.
برخی از ستادهای انتخاباتی در یک روز بیش از یکصد بار سرود «یار دبستانی» جمشید جم را از بلندگوهای ستادهای تبلیغاتی خود پخش می کنند، گویی این آهنگ بصورت خودکار پخش می شود.
آهنگ های رپ «حامد زمانی» نیز در برخی از ستادهای انتخاباتی اصولگرایان نیز در رتبه بعد قرار داد.
آهنگ های بختیاری با صدای «مسعود بختیاری» و «کورش اسدپور» در ستادهای انتخاباتی نامزدها در شهرستان های چهارمحال و بختیاری هر شب پخش می شود.
اما از مهمترین جذابیت های انتخاباتی ستادها در خیابان کاشانی شهرکرد است که فعالان جوان ستادهای انتخاباتی حسن روحانی و سیدابراهیم رییسی 2 نامزد رئیس جمهوری در این خیابان تا میدان آیت الله دهکردی اقدام به تبلیغ برای نامزدها در حد گسترده می کنند.
با پر شورتر شدن این اجتماعات در خیابان کاشانی راه بندان های موقتی نیز صورت می گیرد که نقش پلیس راهنمایی و رانندگی تا حدودی در کاهش ترافیک موثر است.
از دیگر اتفاقات این دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری حضور زنان است که تصاویر و بنرهایی از نامزدهای انتخاباتی مورد نظر خود به رخ می کشند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
بیش از 4 هزار نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری در دوره پنجم با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشار: جهانبخش صفری
2097/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.