مهرداد عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: 5507 دقیقه برنامه در ساختارهای گوناگون شامل شب‌های بام ایران، بر بام افتخار، خونه مهر، چشم انداز، بچه‌ها سلام، جوان، در شهر، روستا، نماهنگ، پیک روز، زیرنویس انتخاباتی، شادمانه، طنزپردازان در شبکه جهانبین تولید و تهیه شده است.

وی با بیان اینکه در برنامه بر بام افتخار با دعوت از کارشناسان به موضوع انتخابات بحث و بررسی می‌شود، افزود: کلام رهبری، گزارش‌های مردمی از شهرستان‌های مختلف استان، اجرای موسیقی و تصویر از بخش‌های متنوع برنامه است که با اجرای سید جلیل رضوی و گزارشگری عقیل عباسی روزهای جمعه ساعت 18 به مدت 45 دقیقه و باز پخش این برنامه روزهای شنبه ساعت 13:30 دقیقه از سیمای استانی جهانبین پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تولیدات بخش صدای جهانبین بیان کرد: در صدای استانی جهانبین نیز برنامه‌های ایران ما، تا انتخابات، عصرگاهی، خانواده، جوان، آوای روستا و حماسه حضور به مدت 11760 تهیه شده است.

عظیمی با بیان اینکه در برنامه ایران ما با دعوت از کارشناسان مجرب، در قالب میزگرد در مورد موضوعات انتخاباتی مانند انتخابات از نگاه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، ویژگی‌های کاندیدای اصلح، اهمیت مشارکت سیاسی و انتخابات در قانون اساسی به گفتگو می پردازد، خاطرنشان کرد: از دیگر بخش‌های برنامه ایران ما گزارش، موسیقی و آنونس است که این برنامه به گویندگی نائب صالحی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت11:30 به مدت 45 دقیقه از رادیو جهان بین پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه تا انتخابات یک برنامه ترکیبی است که با طرح موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی، انتخابات را تحلیل و بررسی می‌کند، تصریح کرد: گزارش‌های مردمی، انتخابات در سایر کشورها، مطالب شنیدنی در مورد انتخابات، موضوع کارشناسی و پیگیری یک پرونده راکد از بخش‌های این برنامه است که به گویندگی زهرا خنکداری روزهای یکشنبه ساعت 12 و سه شنبه ساعت 18 به مدت 30 دقیقه از رادیوی استان پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری افزود: معاونت خبر مرکز نیز 2021 دقیقه خبر در قالب‌های گزارش رادیویی و تلویزیونی، خبرهای مکتوب برای پخش و سایت خبرگزاری، مستند خبری، تریبون آزاد و ارتباط مستقیم با شبکه‌های خبری تهیه کرده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608295
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.