به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام شامگاه پنجشنبه در همایش مشترک اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات اظهار داشت: استحکام پایه‌های نظام اسلامی با برگزاری یک انتخابات درست و ناامیدکردن دشمن 2 رسالت مهم هیئت‌های نظارت بر انتخابات است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به برخی‌ها در داخل امید بسته است، افزود: عده‌ای به راحتی دارند همه چیز را تحویل بیگانه و مستکبران می‌دهند، با کمال تأسف بدترین و بی‌پرواترین حرکت به سمت دشمن در این مقطع صورت گرفته است. دغدغه اصلی همه ما باید تلاش برای صیانت از اسلام عزیز و نظام اسلامی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: شما به عنوان ناظران بر انتخابات رسالت بزرگی را بر عهده دارید و از اموری که هم خودتان و هم تمام مجریان دیگر انتخابات را به آن دعوت و تاکید می‌کنم، امانت‌داری است.

نکونام خاطرنشان کرد: شما می‌خواهید با برگزاری یک انتخابات سالم و درست که با رعایت عدالت و امانت‌داری تحقق پیدا می‌کند، حافظ نظام اسلامی و صیانت کننده از نظام اسلامی باشید.

وی با تأکید بر این که اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات باید بی‌طرف باشند، تصریح‌کرد: اقتضای وظیفه و اقتضای ایمانی، اخلاقی و قانونی شما بی‌طرف بودن در انتخابات و جلوگیری از برگزاری انتخابات ناسالم و مراقبت و جلوگیری از خیانت احتمالی کسانی که بخواهند در رأی مردم دخل و تصرف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری صیانت از نظام جمهوری اسلامی به وسیله خنثی کردن توطئه‌ها و مکرهای دشمن را یکی از عمیق‌ترین و مهم‌ترین مسائل امروز برشمرد و گفت: امروز دشمن به برخی‌ها در داخل امید بسته و در چنین شرایطی باید به جامعه و مردم بیداری، هوشیاری و توجه و بصیرت داده شود چرا که اینجا مسئله صیانت و حفاظت از نظام اسلامی و ولایی و رهاندن کشور از شرّ استکبار و طواغیت مطرح است.

نکونام ادامه داد: مگر می‌شود کسی مؤمن باشد و ایمان به خدا و پیغمبر داشته باشد و زیر چتر ولایت الهی قرار بگیرد ولی نگاه به بیرون و استکبار داشته باشد، بنابراین شما علاوه بر این که مسئولیت برگزاری سالم انتخابات را بر عهده دارید، موظف هستید در برابر توطئه‌ها و مکرهای طواغیت و دشمنان بیرونی بایستید و مکر آن‌ها را با بصیرت و هوشیاری‌بخشی به جامعه خنثی کنید و شیطنت آن‌ها را به خودشان برگردانید.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه عده‌ای به راحتی دارند همه چیز را تحویل بیگانه و مستکبران می‌دهند تصریح‌کرد: در مقاطع مختلف حرکت‌هایی به سمت بیگانه وجود داشته اما با کمال تأسف بدترین و بی‌پرواترین حرکت به سمت دشمن، در این مقطع صورت گرفته و خسارت‌هایش کم نبوده و هنوز مانده تا پرده‌ها کنار برود و مردم عمق خسارت‌های این مرحله از امور را متوجه بشوند و آیندگان باید بفمهند چه بلایی در اثر این حرکت به سمت دشمن برسرشان آمده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مسئله و دغدغه اصلی همه ما باید تلاش برای صیانت از اسلام عزیز و نظام اسلامی باشد بنابراین نمی‌توانیم در برابر این حرکت‌ها و توطئه‌ها بی‌تفاوت و ساکت باشیم که برخی‌ها هرجور دلشان می‌خواهد عمل کنند و هر بلایی که می خواهند بر سر مردم بیاورند و انحرافات فکری ایجاد کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: جالب این است که وقتی پای صحبت بعضی از این آقایان می‌نشینیم از یک طرف می‌گویند مردم بصیر هستند و خوب می‌فهمند که چه کارهایی انجام شده و اقدامات ما را از شیوه‌های مختلف به ویژه شبکه‌های اجتماعی رصد می‌کنند اما از طرف دیگر می‌گویند یک عده دارند مردم را فریب می‌دهند.

وی خطاب به اعضای هیئت‌های نظارت بر انتخابات افزود: شما در عین حال که بر قانو‌ن‌مند کردن ‌کارهایتان و انجام رسالت قانونی و دور کردن صندوق‌های انتخابات از مکرها، توطئه‌ها و خیانت‌ها و صیانت تمام عیار به انتخابات بخشیدن تلاش و کوشش فراوان دارید علاوه بر آن باید نگهبان تمام عیار نظام اسلامی و ناظر بر همه امور به معنای واقعی کلمه نیز باشید و به جامعه بصیرت و هوشیاری بدهید.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت بهره‌گرفتن از فرصت حضور در ماه رجب برای انجام درست وظایف تأکید کرد و گفت: باید از خدا و ماه رجب کمک گرفت زیرا ماه رجب ماه معنویت و تقوا و اخلاص است و اگر بصیرت درست داشته باشیم و وظایف را به درستی انجام بدهیم حتما به برکت ماه رجب و شستشو دادن دل و درون از پلیدی‌ها و ناپاکی‌ها و بر مدار معنویت و تقوا حرکت کردن این امور محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607195
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.