به گزارش ایرنا، محمدصادق جوادی حصار عصر یکشنبه در مراسم آغاز به کار ستاد انتخاباتی حسن روحانی در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با دیپلماسی مقتدرانه دولت یازدهم، ایران هراسی و سایه جنگ از سر ایران اسلامی رفع شد و دنیا امروز نظام جمهوری اسلامی را عامل ثبات و تاثیرگذاری در منطقه می شناسد.
وی با اشاره به گرفتار شدن اقتصاد کشور در یک بحران و رکود در دولت دهم تصریح کرد: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی طرح های اقتصادی و کارشناسی شده توانست، اقتصاد گرفتار در باتلاق را با زحمت در مسیر حرکت قرار دهد.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به کارآمدی دولت هاشمی رفسنجانی در دوران جنگ و پس از جنگ تحمیلی توضیح داد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با مدیریت منسجم و عمران و آبادانی کشور، توانست به عنوان سردار سازندگی لقب بگیرد و در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.
جوادی حصار تصریح کرد: بعد از دوران دولت سازندگی، دولت اصلاحات نیز با درایت کارشناسی شده توانست تحولی در فرهنگ و تمدن کشور در منطقه و دنیا ایجاد کند که این تلاش نیز در تاریخ نظام جمهوری اسلامی کم نظیر بود، اما با روی کار آمدن دولت نهم و دهم و سوء مدیریت در این دولت ها، موجب گستاخی کشورهای ابرقدرت غربی و تصویب قطعنامه های شورای امنیت بین المللی و در نتیجه سایه افکنده شدن تهدید و تحریم جهانی علیه کشور شد که برای جبران آن هزینه زیادی باید پرداخت کنیم.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی، وعده برخی نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در پرداخت یارانه های چند برابری تا 2 میلیون و 500 هزار ریال برای هر نفر عوامفریبی، کذب و دروغ بزرگ عنوان کرد و گفت: با بودجه مشخص کشور که بصورت کارشناسی بسته شده و درآمد دیگری وجود ندارد، چگونه افکار مردم را اغفال می کنند.
جوادی حصار، انتخابات دوازدهم را پیچیده، سرنوشت ساز و مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر به سراغ انتخابات نرویم، نتیجه انتخابات به سراغ ما خواهد آمد.
شهرستان بروجن در 65 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
خبرنگار: مرتضی شاهوردی ** انتشار: جهانبخش صفری
6199/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.