محسن باقری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: فردا یکشنبه ویژه برنامه اکران فیلم ماجرای نیمروز ساعت 16:30 دقیقه ویژه فیلمسازان، هنرمندان و منتقدان استان در محل سینما بهمن شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه نقد فیلم نیز بلافاصله پس از پایان نمایش در خانه هنرمندان حوزه هنری استان برگزار می‌شود.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری برنامه‌های نقد و اکران برخی از فیلم‌های سینمایی بیان کرد: هر سال برخی از فیلم‌هایی که برگزیده جشنواره هستند، دارای بعد هنری و ارزشی و ضمن اینکه هم مخاطب عام و هم مخاطب خاص را جذب می‌کنند از سوی حوزه هنری اکران و نقد می‌شوند.

باقری با بیان اینکه برگزاری برنامه اکران و نقد بسته به فیلم‌های خوب هر سال دارد، گفت: به عنوان مثال در یکی از سال‌ها بیش از 10 فیلم اکران و نقد شد اما سال گذشته تنها برنامه اکران و نقد 5 فیلم از جمله یتیم‌خانه ایران و فروشنده برگزار شد.

وی با اشاره به اکران فیلم‌های منتخب جشنواره رویش خاطرنشان کرد: هم‌زمان با هفته هنر انقلاب فیلم‌های منتخب دهمین جشنواره رویش در استان اکران شدند.

مدیر هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین باشگاه فیلم هر هفته روزهای یکشنبه برنامه «پاتوق فیلم» ویژه فیلمسازان علاقه‌مند برگزار که این برنامه شامل نقد فیلم کوتاه و ارائه ایده‌های جدید فیلمسازی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625450
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.