به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمد کریمی با اشاره به اشاعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اظهارداشت: امروزه اشاعه و ترویج فرهنگ نماز در بین جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است در همین راستا برای برای ترویج این فرهنگ در بین جوانان و نوجوانان استان صفحات رسمی پیام‌رسان در شبکه‌های تلگرامی راه‌اندازی شد.

وی افزود: با توجه به رویکرد ستاد اقامه نماز در سال جاری باید از ظرفیت‌های فضای مجازی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز و نمازخوانی استفاده شود.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: لینک عضویت کانال "قرار17 " namaz_ir@، لینک عضویت کانال نماز یاور کودکان namaz_nik@ و لینک کانال صدف ویژه بانوان namaz_sadaf@ می‌باشد، کاربرانی که به دنبال صفحات رسمی با مطالبی پیرامون نماز هستند می‌توانند از این کانال‌ها استفاده کنند.

کریمی با اشاره به فعالیت‌های ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: اوج برنامه‌های فرهنگی و فعالیتی که می‌تواند جامعه را به سوی تعالی رشد دهد نماز است که در آیات کریمه قرآن بر این امر مهم بسیار تاکید شده چرا که در صورت اقامه نماز سلامت اخلاقی جامعه و نیز سلامت سیاسی جامعه تأمین می‌شود.

وی گسترش فرهنگ نماز و معرفی آن در فضای مجازی را بسیار کاربردی و مهم معرفی کرد و گفت: ستاد اقامه نماز استان در تلاش است تا در مجموعه فعالیت‌های خود در فضای مجازی تلاش بیش از پیش داشته باشد که تا به حال در این امر پیش قدم از سایر استان‌ها بوده است.

12 قلم داروی دامپزشکی در شهرستان لردگان کشف و ضبط شد

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان لردگان از کشف و ضبط 12 قلم داروی دام و طیور در این شهرستان خبر داد.

بیژن حسین‌پور، سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان اظهار داشت: طبق گزارشات مردمی به شبکه دامپزشکی شهرستان، مبنی بر فروش غیرمجاز دارو توسط فرد متخلف، این شبکه جهت پیگیری موضوع به بخش فلارد اعزام شدند و ضمن اخذ مجوزهای لازم از دادستان شهرستان اقدام به کشف و ضبط 12 قلم داروی دام و طیور نمودند.

بیژن حسین پور گفت: این فرد متخلف اقدام به فروش خوراک دام کرده بود که در کنار آن نیز در منزلش حدود 12 قلم دارو به وزن 400 کیلوگرم کشف و ضبط و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از بهره‌برداران بخش دامپزشکی خواست داروهای مورد استفاده را از مراکز مجاز تهیه و نسبت به تاریخ تولید و انقضای دارو توجه نمایند.

میزان کشفیات در شهرستان لردگان 12 درصد افزایش یافت

حسین‌پور معاون فرمانداری لردگان گفت: هدف از تشکیل جلسه بررسی مسائل، اشتغال بهبود یافتگان، دادن تمهیدات اشتغالزایی به آن‌ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در ادارات، نهادها، دانشگاه‌ها، مدارس و ناامن کردن روستاهای در معرض خطر مواد مخدر و توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی در محل‌های در معرض خطر و همچنین جلوگیری از مصرف بعضی از مواد مخدرها در آرایشگاه‌های زنانه و عرضه قلیان در اماکن عمومی می باشد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان موظف هستند در سطح شهرستان اقدامات لازم را برای جلوگیری از مصرف مواد مخدر انجام دهند.

خسرو نجفی فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان در ادامه جلسه گفت: در سال 95 نیروی انتظامی لردگان 80 طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان را اجرا کرد.

نجفی بیان کرد: در همین راستا میزان کشفیات نسبت به سال قبل 12 درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا نیز 472 نفر دستگیر و 33 نفر باند اصلی قاچاق مواد مخدر دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند

انتهای پیام/

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622247
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.