به گزارش ایرنا، جعفر مردانی روز یکشنبه در کمیته مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: به منظور ارتقای وضعیت اشتغال بهبودیافتگان مواد مخدر ، راهکارها و پیشنهادهای کارشناسی و علمی از سوی این کمیته ها، ارائه تا از گرایش دوباره آنان به سمت و سوی مواد مخدر جلوگیری شود.
وی توجه به آسیب های اجتماعی را از مهمترین اولویت های وزارت کشور دانست و افزود: دستگاه های اجرایی شامل شهرداری ها، آموزش و پرورش، منابع طبیعی و آبخیزداری، دانشگاه ها و سایر اعضای کمیته مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری طرح ها، اهداف و برنامه های خود در سال 1396 را مشخص کنند.
مردانی تصریح کرد: افزایش کمی و کیفی اثرگذاری فعالیت سازمان های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر و ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان مواد مخدر ضروری است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: افزایش اقدامات حوزه مشارکت های مردمی در بخش های مختلف ضرورت دارد.
سید قدیر مرتضوی باباحیدری اظهار کرد: امسال فعالیت مختلف در حوزه مشارکت های اجتماعی چهارمحال و بختیاری باید ارتقا یابد.
وی افزایش ورود سازمان های مردم نهاد دولتی و مردمی در محیط های هدف را ضروری دانست و یادآور شد: ساخت اردوگاه های جدید در حوزه فرهنگی می تواند زمینه بازگشت دوباره به جرم را از بین ببرد.
کاهش آسیب های اجتماعی از مهمترین سیاست های وزارت کشور و مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به شمار می رود.
هم اکنون 450 سازمان مردم نهاد در استان فعال است که از این تعداد 40 سازمان مردم نهاد در حوزه پیشگیری، مبارزه و درمان مواد مخدر فعالیت می کنند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده :محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.