به گزارش ایرنا محمدرضا صالحی روز سه شنبه در رژه نیروهای مسلح خراسان شمالی در بجنورد اشاره ای به انتشار فیلمی در فضای مجازی در بحث انتخابات کرد و افزود: با کسانی که با آبروی افراد بازی کنند برخورد خواهد شد و هم اکنون مسئولان قضایی استان نیز پیگیر این موضوع هستند.
وی با بیان اینکه کسی خارج از موازین قانونی در این حوزه حرکت کند متخلف است افزود: از کاندیداهای انتخابات و هوادارن آنان می خواهیم که در چهارچوب قانون حرکت کنند.
استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تخریب افراد ممنوع است افزود: وظیفه مسئولان حفظ رعایت سلامت و قانون مداری است.
وی بر شرکت پرشور مردم در انتخابات نیز تاکید کرد و افزود: همدلی و وحدت امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل می کند.
صالحی ضمن گرامی داشت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت: اگر ارتش در اوایل انقلاب همکاری نداشت درگیری های خیابانی زیادی ایجاد می شد اما ارتش با اعلام بی طرفی روند انتقال از حکومت طاغوتی به نظام اسلامی را آسان کرد.
استاندار خراسان شمالی به فعالیت ارتش در سرکوبی گروهک ها و بدخواهان نظام نیز اشاره کرد و افزود: ارتش کمک خوبی برای پایداری انقلاب بوده است.
امام جمعه بجنورد نیز در این آیین بر آینده نگری و بصیرت امام خمینی (ره) در خصوص ارتش تاکید کرد و گفت: امام در مقابل برخی از جریانات که زمزمه می کردند با تشکیل سپاه ارتش باید منحل شود قدرتمندانه ایستادند و فرمود ارتش باید بماند و بازوی انقلاب باشد.
حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی افزود: ارتش با حمایت امام در تمامی دوران انقلاب، هشت سال دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس داد و امروز نیز با اقتدار و عزت امنیت را برای کشورمان به ارمغان آورده است.
وی اظهار کرد: امروز هر گاه رژه نیروهای مسلح کشورمان برگزار و موشک ها و سایر تجهیزات نظامی به نمایش گذاشته می شود یاس و ناامیدی دشمنان را در پی دارد.
وی به نامگذاری امسال توسط رهبری به نام اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت: ارتش باید تولید عزت، هیبت، قدرت و استقامت داشته باشد و بر تن دشمنان لرزه ایجاد کند.
امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امسال سالی سرنوشت ساز است اظهار کرد: در زمینه انتخابات باید حضور حداکثری داشته باشیم و بار دیگر
با آمدن به سر صحنه اعلام حضور کنیم.
ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی نیز در این آیین ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش برای ایران اسلامی اقتدار، عزت و شرف به ارمغان آورده است.
سرهنگ ابراهیم گل گلی افزود: هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تلاش جانانه دارد و همچنین در راستای حفظ مرزهای جغرافیایی کشور همیشه آماده باش است.
وی افزود: پایداری و استواری انقلاب و بازدارندگی دشمنان اهداف اصلی ارتش است که تاکنون در این راستا موفق عمل کرده است.
در این مراسم یگان‏های نمونه نیروهای مسلح خراسان شمالی با نمایش توانمندی‏های نظامی و انتظامی خود از مقابل جایگاه رژه رفتند.
***
همشهریان گرامی خراسان شمالی برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادها می توانند به یکی از روش های ذیل از فعالیت های رسانه ای و خبری این استان آگاه شوند.
مراجعه به سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : http://www.irna.ir/nkhorasan
با عضو شدن در کانال تلگرامی خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان شمالی به آدرس : https://t.me/irnabojnurd
با فالو کردن آدرس صفحه اختصاصی ایرنای خراسان شمالی در اینستاگرام به آدرس: https://www.instagram.com/irnabojnurd
هچنین هموطنان گرامی برای ارسال دیدگاه ها و پیشنهادهای خود به مدیریت ایرنا می توانند در 24 ساعت به آدرس زیر تلگرام کنند.
https://t.me/irnaBOJ
3007/ 6042 خبرنگار: ربابه صانعی ** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.