به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امشب در شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی اظهار داشت: با عملی کردن رهنمودهای قرآن کریم، قرآن از محجوریت خارج شود.

وی افزود: مسئولان برای تشکیل جامعه قرآنی و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی، استعدادهای قرآنی استان را به کار گیرند.

 نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی تا پایان خردادماه در استان تدوین می‌شود، بیان کرد: برای موفقیت و پیشبرد اهداف در همه ابعاد جامعه باید دستورات قرآن به شیوه کاربردی و عملی نهادینه شود.

مجید روحی، دبیر کارگروه پژوهش و آموزش عالی قرآنی چهارمحال و بختیاری از تدوبن سند راهبردی توسعه فرهنگ قرانی استان تا پایان خردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد: این سند با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در استان در حال تهیه و تدوین است.

وی با اشاره به اختصاص بودجه ملی برای اجرای این سند افزود: کاربرگ سرمایه‌های قرانی استان، کاربرگ تهیه اهداف و کاربرگ تهیه اقدامات برای تدوین این سند تنطیم شده است و کار برگ شناسنامه هر اقدام هم تا پایان خرداد تهیه می‌شود.

جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در این شورا بیان کرد: جشنواره قرآنی با محوریت "سوره مبارکه مومنون" با مشارکت 8 هزار علاقمند در تابستان برگزار می‌شود.

کارگران ادامه داد: مسابقات قرآنی دانش‌آموزی و مسابقات قرآنی اوقاف، تشکیل بانک جامع اطلاعاتی فعالان قرآنی، تشکیل کارگروه قرآن در فضای مجازی و برگزاری 38 محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 620263
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.