سردار علی محمد اکبری در این مراسم نمادین، افزود : 19 اسفند بعنوان روز درختکاری در سپاه نامیده شده و همزمان با سراسر کشور، فضای سبز سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز به 20 هکتار افزایش می یابد.

وی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم و خیرمقدم حضور مهمانان مراسم از اداره کل جهاد کشاورزی استان، افزود: با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری در بحث بیابان زدایی در منطقه خوزستان و با توجه به وضعیت استان های جنوبی، که اخیراً با مشکلاتی مواجه بودند، با اعلام رئیس محترم سازمان بسیج یک نهضت درختکاری در این مناطق اعلام شده که بحمدالله سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز از سپاه های استانی پیشگام بوده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام اظهار کرد: در همین جا از همه همکارانم در سپاه و مسئولین عزیز استان دعوت می کنم در این حرکت عظیم که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری آغاز شده است، شرکت کنند و با بسیج امکانات هم در سپاه و هم در جهاد کشاورزی، منویات معظم له را محقق سازند.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در حاشیه این مراسم به خبرنگار بسیج، گفت: امروز به یاد شهدای عزیز دفاع مقدس و مدافعان حرم، درختکاری در همه رده های سپاه به خاطر روز درختکاری انجام می شود.

سرهنگ پاسدار مسعود امینی، افزود: 200 هزار متر مربع از فضاهای در اختیار سپاه و بسیج در سطح استان با درختکاری به فضای سبز تبدیل می شوند که نقش مهمی در بهبود آب و هوا و ارتقای سلامت محیط زیست خواهد داشت.

وی، گفت:‌امروز سند شناسنامه فضای سبز با حضور سردار فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و مهمانان مدعو از اداره کل کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610752
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.