به گزارش ایرنا، گودرز امیری روز دوشنبه در کارگروه امور زیربنایی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان دستگاه های اجرایی بویژه اداره کل جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای سریع تر نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز به خصوص در حریم رودخانه ها و زمین های کشاورزی اقدام کنند.
وی افزود: نباید با ادامه مجوز برای ساخت اتاقک های نگهبانی در برخی زمین های کشاورزی، زمینه ادامه برخی تخلف ها در ساخت و سازهای غیرمجاز استان را فراهم کنیم.
امیری تصریح کرد: اکنون ساخت و سازهای غیرمجاز در برخی زمین های کشاورزی حاشیه جاده های ارتباطی اصلی چهارمحال و بختیاری مشاهده می شود.
وی یادآور شد: جهاد کشاورزی در زمینه شناسایی و معرفی ساخت و سازهای غیرمجاز اقدامات لازم را انجام دهد.
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در سال گذشته 218 حکم قلع و قمع ساخت و سازهای غیرقانونی در زمین های کشاورزی استان اجرا شد.
ذبیح الله قریب اظهار کرد: مسئولان اداره کل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به منظور حفظ کاربری زمین های کشاورزی و جلوگیری از این زمین ها و نابودی منابع طبیعی و محیط زیست با متخلفان به صورت جدی برخورد می کنند.
ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین عوامل نابودی منابع طبیعی و محیط زیست در این استان محسوب می شود.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.