به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، نعیم امامی ظهر امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به تشکیل 15 جلسه ستاد تسهیل در سال 94، اظهار داشت: سال گذشته 133 جلسه ستاد تسهیل با یک هزار و 382 مصوبه در استان تشکیل شد که این مسئله نشان می‌دهد مسیر تولید هموارتر و مشکلات آن کمتر شده است.

وی افزود: 30 درصد واحدهای صنعتی استان از مزایای ستاد تسهیل و اقتصاد مقاومتی برخوردار شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به خرید کالاهای تولید شده در استان توسط دستگاه‌های اجرایی، بیان کرد: جهادکشاورزی لوله و اتصالات مورد نیاز برای اراضی به وسعت یک هزار و 600 هکتار را از تولیدات داخل استان خریداری کرده است.

امامی با اشاره به مشکل بانکی شرکت آب معدنی دیمه، خاطرنشان کرد: در صورت اخذ 6 درصد جرایم دیرکرد در قرارداد جاری از متقاضی و پرداخت به موقع اقساط 6 درصد جرایم مذکور در پایان دوره توسط بانک ملت بخشیده می‌شود.

وی همچنین به مشکل شرکت تهران کروب صنعت اشاره و تصریح کرد: مقرر گردیده است بانک صادرات در قبال اخذ هزینه‌های اجرای ثبت از متقاضی و ارزیابی مجدد محل اجرای طرح، ضمن توقف اجراییه پس از 3 ماه تنفس در قبال اخذ 10 درصد از بدهی بقیه آن را به مدت 33 ماه مجدداً تقسیط نماید ضمن اینکه جرایم قابل بخشش به پایان دوره منتقل می‌شود تا در صورت پرداخت به موقع اقساط بخشیده شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای حل مشکل شرکت ره توشه گستر مقرر گردید برای آزادسازی وثایق مازاد شرکت نزد بانک ملی راهنین در خواست آزادسازی وثایق خود را به بانک اعلام کنند و بانک نیز ضمن بررسی موضوع نسبت به آزادسازی وثایق مازاد اقدام نماید.

به گزارش تسنیم در این جلسه مشکلات 7 واحد تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری بررسی و حل شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610129
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.