به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در مسجد رسول الله شهر گهرو شهرستان کیار تاکید کرد: با اختصاص این مبلغ ، تحول چشمگیری در بخش های مختلف این شهرستان ایجاد شده است.
وی با اشاره به هزینه یکهزار و 410 میلیارد ریالی برای احداث جاده جایگزین کارون 4 در شهرستان کیار افزود: از این مبلغ 730 میلیارد ریال در دولت یازدهم اختصاص یافت.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: به تازگی 220 میلیارد ریال دیگر برای ارتقا جاده جایگزین کارون 4 در شهرستان کیار اختصاص پیدا کرد.
وی یادآور شد: در دولت یازدهم وضعیت گازرسانی، برق رسانی، آبرسانی، بهداشت و درمان، امور فرهنگی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان کیار متحول شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیریت استان برای تخصیص ردیف اعتباری ملی به منظور تکمیل و بهره برداری از سد گهرو، تامین زیرساخت های مجتمع دامپروری و استقرار کلانتری در شهر گهرو تلاش های ویژه ای انجام داده است.
وی با اشاره به اقدامات مطلوب دولت یازدهم در حوزه های مختلف گفت: عده ای خدمات این دولت را نادیده می گیرند اما تمامی خدمات دولت های قبل را تایید می کنند.
سلیمانی دشتکی به کسب نتایج مطلوب در برجام اشاره و تاکید کرد: حذف 6 قطعنامه ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران از مهمترین دستاورهای برجام محسوب می شود.
وی افزود: منزوی شدن آمریکا و اسرائیل، افزایش فروش نفت ایران، رشد روابط با دنیای خارجی و مهار تورم از دیگر دستاوردهای برجام است.
استاندار چهارمحال و بختیاری همچنین در مسجد امام حسین (ع) شلمزار تصریح کرد: وجود ولایت فقیه و جمهوری اسلامی امنیت ایران در منطقه و جهان را تضمین کرده است.
وی یادآور شد: ایران و چهارمحال و بختیاری بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به پیشرفت های چشمگیری دست یافته اما هنوز هم مشکلاتی وجود دارد.
سلیمانی دشتکی به ایجاد 900 متر از تونل زره اشاره و اظهار کرد: از این میزان 720 متر در دولت یازدهم و 180 متر در سال های قبل حفر شده است.
وی گفت: در دولت یازدهم 55 میلیارد ریال به دهیاری های شهرستان کیار کمک و 270 میلیارد ریال برای توسعه گازرسانی در این شهرستان هزینه شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مردم، مسئولان و قشرهای مختلف باید در بیان مشکلات و ارائه عملکرد دولت انصاف و عدالت را رعایت کنند.
وی افزود: تکمیل طرح های نیمه تمام و تسریع در اجرای طرح های توسعه ای از مهمترین برنامه ها و اولویت های چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی به منظور سرمایه گذاری در بخش های مختلف چهارمحال و بختیاری در دوران پسابرجام با جدیت بیشتری در حال انجام است.
شلمزار مرکز شهرستان کیار در 35 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده :محمود رئیسی
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.