بهمن عسگری سوادجانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرستانهای بروجن، سامان و فارسان به ترتیب بیشترین گردشگر نوروزی را به خود اختصاص داده اند.
وی ادامه داد: همچنین طی هشت روز اول عید نوروز 32 هزار و 59 مسافر در استان اقامت گزیده اند و پیش بینی می شود در روزهای آینده این تعداد افزایش بیشتری داشته باشد.
عسگری سوادجانی، اجرای ویژه برنامه نوروزگاه را از برنامه های شاخص نوروز 96 در استان اعلام کرد و گفت: این رویداد فرهنگی در 9 مکان تاریخی استان برگزار می شود که تاکنون با استقبال گسترده مردم بومی و مسافران روبرو شده است.
به گزارش ایرنا، استقرار 14 بازارچه موقت فروش صنایع دستی در شهرستانهای 9 گانه، اجرای نوروزگاه در 8 محل قلعه چالشتر، قلعه صمصام السلطنه شلمزار، قلعه امیرمفخم دزک، پل مصلی بروجن، مجتمع ماهان لردگان، مجموعه تاریخی قلعه سردار اسعد بختیاری با هدف احیای میراث ناملموس و معرفی مراسم های آیینی، تشدید فعالیت موزه ها از ساعت 9 صبح تا 19 عصر، توزیع 200 هزار اقلام فرهنگی گردشگری، 80 هزار نسخه نقشه راهنمای گردشگری، 20 هزار دفترچه اطلاعات ضروری سفر بخشی از اقدامات ستاد خدمات سفر استان در نوروز 96 است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده** انتشاردهنده : مرتضی شاهوردی
7363/6199
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.