به گزارش ایرنا، اردشیر نوریان پیش از خطبه های نمازجمعه شهرکرد اظهار کرد: از دلایل عمده ای که با وجود تلاش های فراوان دولت برای حل مشکلات اقتصادی اثرات این اقدامات چندان در زندگی مردم ملموس نیست، اشکالاتی است که در ساختار کشور وجود دارد.
وی افزود: در مواردی برای این اصلاحات نیاز به جراحی های بزرگی است که با شرایط سختی همراه است.
نوریان با بیان این که اولویت اصلی نمایندگان مجلس تمرکز بر این اصلاحات است، تصریح کرد: از مردم انتظار می رود برای ارتقای سطح اقتصادی کشور در تحمل شرایط سخت اصلاحات ساختاری، شکیبا باشند.
وی افزود: بنا بر تاکیدات مقام معظم رهبری اولویت بعدی مجلس تمرکز بر بهبود وضعیت معیشتی اقشار آسیب پذیر نظیر باز نشستگان،کارمندان، مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بخصوص در برنامه ششم توسعه و بودجه سال آینده است.
نوریان با بیان این که چهارمحال و بختیاری در محرومیتی مزمن بسر می برد، گفت: نمایندگان استان بدنبال پیگری چهار محور کلیدی در مجلس شورای اسلامی برای زدودن غبار محرومیت از این استان هستند.
وی توسعه ارتباطات و اتصال استان به دیگر استان ها، گذر راه آهن در دست احداث از مرکز استان برای پوشش بخش های بیشتر، توسعه گردشگری و مشکل آب را از محورهای کلیدی و در دست پیگیری نمایندگان استان برشمرد.
وی ادامه داد: اخیرا در مجلس شورای اسلامی برای ارتقای سطح رفاه و معیشت هم استانی ها تلاش های ارزنده ای بخصوص در تدوین بودجه سال 96 و برنامه ششم توسعه صورت گرفته که در سال آینده شاهد دستاوردهای آن خواهیم بود.
وی همچنین وفاق و همدلی شکل گرفته بین مجمع نمایندگان کنونی چهارمحال و بختیاری را برای توسعه استان مثمر ثمر دانست.
خبرنگار: شکوفه سلیمانی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
8125/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.